2011年8月11日 星期四

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-20第八天Part3(雨後又晴)

好野野~~~~聽日終於都星期五喇~~~~呢個禮拜多野做得黎都覺得開心~~因為放監了~~~~~~哈哈~~~~不過呢幾日成條右手都痺痺地….唔知咩事…..唔通個counter同我唔係太夾???聽日又去上手捏班喇~我決定將我所有堂做既製成品….燒好之後一次過放哂上黎俾大家睇睇~睇下我有無做氣質美女既資格~



2011-06-20

Day 8—-Part 3[瑞典(斯德哥爾摩)->芬蘭(赫爾辛基)]

行完街之後就要上船喇……話實在都有d驚…因為之前隻船太細喇….細到得人驚…好似坐監咁….不過佢今次話呢隻過芬蘭既會好上之少少…今次坐Sijla Line…….上船既閘口就見到………..華!!!!!!!!!!!有姆明迎接我地呀!!!仲有好sharp既阿美~但係點解阿美生高左咁咁咁多既?????


細個成日都有睇佢地架~~好多人…包括毛寶…..以為小肥肥一族係出自日本…其實係芬蘭架~~~~~~~~~~




今次間房………..好好多喎~~~~~大好多喎~~有電視….有風筒喎~~~~~



再見了瑞典~~~瑞典俾我既感覺係好舒服…仲埋多d野買~~~~~有機會都想再黎逛下~~~~其實我地上船之前又落過一陣大雨….依家又雨過天晴喇…





船上面已經換上芬蘭國旗喇~~~



隻船係途經波羅的海去芬蘭…沿途經過成千上萬既島嶼…都幾靚~






睇今次隻船幾大(比起上一隻)!!!!淨係個duty free shop都夠我地睇左個幾鐘喇~


duty free見到…其實唔係好貴…不過毛公仔就無謂買喇~



食飯前帶我地行下….頂….仲有姆明show睇呀…仲有史力奇呀~~~~~~~



雖然晚餐係食自助餐…但係我好滿意呢餐…因為….有d臭臭芝士食…有三文魚sushi…雖然唔係靚野…不過對好耐無食日本野既我地就已經夠開心~~~仲有仲有…..佢係….紅酒白酒啤酒汽水果汁…任飲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢隻芬蘭啤酒係超級好飲的!!!第一次真心覺得有啤酒係好好好好好飲呀!!!!我地自己偷睇過…..呢一餐自助餐係要350Kr一個人….都幾值錢架~



食到九點幾….咦!!!!竟然見到日落既…少可呀!!!!黎左咁多日都好似未見過日落囉….淨係見過白天!!!仲有….呢個波羅的海既日落真係好靚好靚呀!!!!!!!



由iPhone影出黎既顏色同感覺又好似有d唔同….另外兩張加左效果都好靚~









今日有對小兄弟黎到我個counter度…

個細佬bilibala不停講講講…

我講咩佢都駁咀…又話我做野慢…..

我同佢講:你自己都唔同我合作……咁樣點快呀???你又要快又唔合作

影相哥時又係度扭黎扭去扮搞笑…

再同佢講:你坐定影張相呀…不過你咁樣都唔緊要架….影得醜哥個係你自己….我唔會幫你影多張…………

佢竟然再駁我咀:我咪攞支筆畫花佢囉…

我:好呀….你咪畫花佢囉….你畫花佢咪辦唔到囉….我話之你成家去哂旅行得番你一個無得去呀…….

此時佢先死死地氣坐定定影幅相…

我同佢對話左咁耐佢父母都無話過佢….

唔怪得個仔變成咁啦….

我以前覺得自己好鐘意小朋友…

成日都幻想自己生哥個唔知係咩樣….

我終於知道點解我越黎越唔鐘意小朋友…..

因為依家d小朋友真係太唔可愛!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



shit……

頭先睇新聞….

話布志綸親口承認有圈外女友……

O…O….O……噢my O唇………………………………………………….. ;[

沒有留言:

張貼留言