2011年9月1日 星期四

慳錢渡週末

噚晚臨訓之前個肚已經搞下搞下…..無理佢就訓…..點知訓到五點幾到個胃痛…..痛到醒左…….醒左又訓唔到….因為個胃”那住那住”痛……….要走出去食喇叭牌坐一陣先無事…….佢係近乎胃抽筋哥隻feel…….但通常係我好緊張既情況下先發生…例如考試咁樣…….到底係咩事令我又胃抽筋……………………今日開學…果然少左好多死0靚仔死0靚妹呀下~yeah~



由於之前去旅行前…d錢用黎交哂團費….所以要好慳好慳咁食飯…….呢餐都幾慳架…..買包廿幾蚊一大包既餃子……兩份食…但都要學人買支細白酒嘆下….



每人都係30蚊就食飽飽~



不過我都係比較為食~食飽飯無幾耐想食野~我好鐘意食沙梨頭…..十月初五街最頭哥度…..有三檔檔仔都係我既飛佛!!有一檔係食糖水…d腐竹白果糖水超正~~有一檔有糯米飯食……好難形容佢d糯米飯…加埋佢d好黑既豉油真係好好味…仲有d炸魚粒係上面…….華..流哂口水~~仲有呢檔!!!!!精彩既炸野食檔口!!




最鐘意食佢哥d5蚊六個既炸雲吞….超正!!熱辣辣!!加埋gip汁~~~~


不過呢晚就買左隻雞翼仲魚球都好好味~~有機會真係要幫襯下呢三檔….真係好正~~呢度都係買左10蚊咋~







噚晚食完喇叭牌再翻訓…….

點知又發夢…..番左去中學….

又係生物做我班主任……..

我坐係好熟悉既課室入面….

好驚…不停咁問:點解呀點解仲要讀書呀??明明畢左業做左咁多年野…

有人答我:依家做野哥度話呢個程度唔夠…要讀多兩年同埋考多次畢業試…

下….

唔係下話…好憎畢業試囉….

又要再讀兩年???唔好玩我啦…

個夢真到我起身哥時都覺得自己係要番學囉…….



yeah~

聽日又到星期五喇~~

手捏班最後一件製成品要出世喇~



報時:距離喪吃喪買韓國之旅仲有—-40日~

沒有留言:

張貼留言