2011年8月30日 星期二

Starbucks草莓忌廉豆奶星冰樂&心太軟~

今日好焗好熱……..好彩心情都無乜受到影響……..都係開開心心~至於點解咁開心…….er…..其實我都唔係好知開心d咩….傻傻地……….淨係知今日Mr.佢地上左森美朝早個電台節目……..好可惜無得聽因為坐counter……睇住坐內部既寶同carmen聽得咁開心…..真係有d唔抵得………………唔得……我要上網搵黎重聽!!!!



漸漸喜歡上去呢間AIA starbucks….因為大間d同埋附近有停車場!!某個星期日…為左慶祝….我地又黎到呢間starbucks


試左新哥杯…..草莓忌廉豆奶星冰樂~都幾好飲喎~不過可以唔好咁甜~(我想講係三個月之前係新既……因為呢篇blog係六月一日寫架…哈哈~)




仲試左佢心太軟…我都幾鐘意食心太軟(又話唔鐘意食甜品既)……不過掛住影相…搞到個心太軟個心都硬埋…..真係失敗呀我地…..有時d野都係要嚐鮮!!




歎完啡又ja車去西環哥頭….泊左係露天停車場….就咁….一路聽音樂….一路睇雜誌…..就係咁……..咩都無做…………………….


我地就係咁………..會咁無聊…………….哈哈~







今日好唔乖…….

將好多…..emi買既泰國手信不停塞入口….

咩脆脆豬肉乾…..豬肉條…豬肉鬆…..薯片….蟹仔….紫菜….

好味到停唔到口……點解零食咁難戒架???

食到我番屋企都食唔落晚飯………………..

哈哈~

我又期待緊聽日開會既早餐喇~



報時:距離喪吃喪買韓國之旅仲有—-42日~

我已經諗緊出年d假點放喇!!

沒有留言:

張貼留言