2011年8月10日 星期三

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-20第八天Part2(大晴天)


今日真係攰得沒~話~說~救命囉……………n咁多人……….不過今日早餐有得食麥當勞好開心~~~~我仲做左now闆請妹妹們吃早餐……咁難得有個咁好既早餐食……我食早晨全餐…….佢通常會俾一包餐具…..餐面有刀叉同埋調味之類……但係佢以為我食通粉囉……….俾左個spoon同叉我…………無jam無鹽無黑椒既情況要我完成真係有d不爽……………………………最後臭男人見我咁慘….二話不說將舊包壓入佢肥仔記個辣麵湯度…………………………………雖然真係有d核突…………………………….但係…..變得唔乾….又有肥仔記既味…………..好正呀~



2011-06-20

Day 8—-Part 2[瑞典(斯德哥爾摩)->芬蘭(赫爾辛基)]

跟住就去左位於海旁既—-市政廳(Town Hall)….呢度亦都係每年諾貝爾獎舉行晚宴同舞會既地方~即係話高錕都黎過呢度~







不過市政廳裏面好嚴…要有瑞典既導遊帶住行指定既路線唔可以自己周圍行…..因為有好多其他既公務員係呢度番工…………每位得獎者都可以帶14個親朋好友黎到呢度享受假期同埋得到佢地既接待….完全免費!!呢個係藍殿…就係得獎者同佢d親朋好友….同埋其他嘉賓享用晚宴既地方~





呢個就係金殿….係佢地食完飯舉行舞會既地方~



呢套係舉行晚宴所用既餐具…..睇下我有無記得哂d杯點用先…..最右邊起…..第一隻…我記得係飲果汁…第二隻…雞尾酒??…第三隻….餐前酒??….第四隻….紅白酒???….第五隻….我好肯定係甜品用既咖啡酒~…..睇黎我記性唔係咁好……….係哥度哥時我仲記得好清楚仲話埋俾毛寶聽…隔左一個月就….



紀念品店的pin…好靚呀隻紅色馬仔….其實唔太貴…但就忍手無買…..原因我唔想用euro換哂變瑞典Kr…….其實佢地好變態…俾你用euro….但一定找番佢地d Kr…..你知啦….張張euro都成百蚊張…..換散左佢地d錢用剩其他北歐地方又唔收….咪迫我買無聊野用哂佢….咪搞…..唯有影張相算數…..



本身朝早行皇宮同入市政廳之前都係陰陰天….出到黎又大太陽!!



我地入去哥時原來落左好大雨…好野~黎左第二日瑞典見到太陽喇~隻木製彩色馬仔好靚呀寫住STOCKHOLM架~


today’s lunch係食中餐..我覺得呢餐好好味..有雞食~



我地呢晚就會離開瑞典….坐一晚郵輪去芬蘭(又係郵輪呀驚驚~)….又未時間上船….所以放班餓鬼行街街…好開心見到好好天~



某商場內的可愛蛋糕店~



為大家作實地報導….潛入麥當勞睇睇當地物價….結果係…一個Big Mac餐要58Kr=87hkd……….華!!!!!!!!!!!!!!我都係唔食算喇………………..

雖然物價咁貴….但毛寶都搵到d減價中既衫衫買~好叻~收獲豐富…我就無佢咁有收獲….不過我都有買到潤唇膏…係導遊windy推介的~





今日小i同我講佢噚晚發左個好恐怖既夢…..

聽完之後我好明白佢既感受……….

因為我都有發過類似既夢……..

係個夢以為係真既野……可以失而復得

醒左…又無番……又變番得而復失

哥種感覺真係好難受…………

發完哥個夢我起身之後仲喊左兩次…

唔係小喊…………………..係濠哭……….

沒有留言:

張貼留言