2011年8月22日 星期一

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-22第十天Part3(雨天但情緒高漲)

我唔明點解例牌….星期日夜晚硬係訓得唔好…………又一個訓得唔好既星期日……然而星期一又有超多既工作量…..令人嘔心………….今個禮拜drc………要俾心機!!



2011-06-22
Day 10—-Part 3[芬蘭(羅凡尼米)->(伊瓦洛)]

其實你地細個有無試過相信係有聖誕老人架?我細個….無囉…..

反而而家大個左…又好想有聖誕老人喇…..




又扮鬼扮馬~我記得我表姐一路忍笑一路影呢張相~



呢隻熊仔係一間鋪頭入面…….好印象深刻既原因係因為呢間鋪頭賣既煙燻三文魚好好味…..我地明明話諗住試…..行下行下又無左回事…..有d後悔..



邊個角色襯我地多d呀?????哈哈~~~~~~~~~




中午飯…….又係…………好在呢度有免費wifi~~~~



食飽飯行過見到有d好似幻燈片既裝飾賣…睇真d…………….

原來係極光既幻燈片黎架……………



極光真係….好靚好靚呀!!!!!有多種顏色型態….心裏暗暗想……..



一生人希望總有一次……可以和心愛的人看到極光…..那多好?



食飽飯再折返聖誕老人村郵局….作最後衝刺….毛寶在寫poatcard給她姐姐….我就周圍行下………..呢個唔記得係咪7euro?填d簡單資料…..寫要咩語言….聖誕老人就會係聖誕節寄封信俾你…….不過都幾貴…..反正封信都係倒模咁倒俾你……不如都係寄多張靚靚postcard俾自己好過…….




仲有米老屎既聖誕郵票….不過我無儲郵票好耐喇…所以無買….



話過唔買無謂野…..不過臨走見到佢….唔捨得再放低……好可愛呀~個聖誕老人個樣好傻呀………唔捨得錯過佢…..以7euro…..帶左佢番屋企~



寶寶同聖誕老人已經做左好朋友喇~我下次去旅行要帶埋聖誕老人呀~

離開聖誕老人村坐左三個鐘頭車去到—-伊瓦洛(Ivalo)…..係為左去聽日一個景點既中途站……呢晚住係Ivalo Hotel…..無印象呢間酒店係點……….



不過晚餐…..都係咁……………..真係好悶呀







星期六過左香港…

又去食海鮮….

真係好好好好味呀~



星期六深夜無線播左套殺破狼..

有d暴力…

不過又估唔到幾好睇喎……

令我同媽媽忘記眼訓追埋落去…

噚日星期日就去左睇猿人爭霸戰…

從來無諗過去睇..

不過毛寶話想睇就去睇..

但係…..又幾好睇喎!!

沒有留言:

張貼留言