2011年8月8日 星期一

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-19第七天Part2(雨天)


hello~~~我番黎喇~~~~~~幾日無黎我呢個小地方~~~~我好掛住呀~~~上個禮拜六過左香港行左轉……..哥日勁熱……..仲俾我地撞到港鐵上環站關閉呢個百年難得一遇既奇景…..搞到我地要轉巴士先番到港澳碼頭….至於今次既香港奇聞就遲下先講啦~~上個禮拜大致上黎講都過得好開心…除左星期五之外…..我發現有時有d野你唔出聲…..d人就以為可上得床黎牽被吸…….不過出左聲左既反應可能都係一樣….不過最少我出過聲…..表達過我微小既意見~



2011-06-19

Day 7—-Part 2[挪威(卑爾根)->瑞典(斯德哥爾摩)]

遊完一輪車河….windy就話佢自把自為加插一個小行程….話帶我地去睇全世界最小既銅像….名為—-看月光的男孩……..相傳摸住佢個頭許願就會好快成真~瑞典人都好信佢架….仲話佢好靈~~~俾人摸到樣都無埋…


好彩落車時已經停左雨~~~~~~~~~~~~~



送個特寫俾大家….你睇佢幾可愛~~我梗係有許番個願啦~

仲有人請糖糖俾佢食呀~~~好錫佢呀~


呢度係古城區….即係….遊客區囉~都幾靚架~






有間好靚既糖果店…睇下支波板糖幾誇張~

不過梗係無買…佢地d口味應該唔係幾岩我地~


瑞典名物—-手造既木馬仔~其實我真係覺得好靚…..本來我同表組都想買番隻…..但係最細哥隻已經要129Kr=193.5hkd…….超貴囉…..買得太細隻又唔靚喎……….想買大隻d但又貴到抽筋…..所以…放棄~影張相就算~



行完街就集合番大家去食飯…..聽導遊陳仔講今晚係食特色餐….我地個個都好興奮….因為終於都有第一餐特色餐食喇~~~係食瑞典肉丸…由於中午我地都食過自助餐裏面既肉丸已經覺得唔錯…….佢仲話呢間連瑞典皇室都招呼過….簡直聽完就覺得係信心既保證~陳仔仲話係極度好食~~首先黎個湯先…….又係…..磨菇湯…..呢個都唔錯既..不過落太多牛油….有d漏呀



肉丸既拌菜……酸酸地同肉丸一齊食…好緊張呀~~~~~~~~~



黎喇黎喇~~~梗係要合照下先~~~~~~~~~


有時事實係:希望越大….失望越大……………………………………..超鹹囉……鹹到唔識形容……..我覺得中午自助餐哥個好食d喎……..見d團友個個都食淨…..導遊就改口話:好無食都好…..都當試下當地特色野嘛……當地人係食到咁鹹架喇………………….頂你呀…..一早不嬲去旅行都係咁諗啦……咁你一早唔好就形容到咁好食啦……..


甜品…..好似自製朱古力……不過好甜…我無食哂




係瑞典呢晚住係Clarion Hotel Stockholm……癲架….係我地住左咁多晚以黎最靚架……間房又大又新又舒服喎~正呀~~~~~~~~~~~

極力推介呀~





有無發現我星期二之後就無見人呢~?

我話我番黎喇並唔係去左旅行….唔係因為我偷懶

係因為上個星期三我部電腦跪低左……………

搞到我無得玩……無得上黎呢個小地方……..

跟住我就發現我無左呢個電腦真係唔得….

fb同微博我都可以用電話上….

但係打blog真係…….打字先夠過癮….

所以呢個地方對我黎講真係好重要…….

最少係我每日發言地……

唔好講話係咩咁多既不滿….

我都想表達我d開心野….

咁就寫少左幾日日記喇;[

不過好彩既係……今次用左250蚊就可以搞掂番佢~~

好野~~好野~~


唉……

上個禮拜過香港…

我都係搵唔到Mr.舊年出哥本書…同埋今年出哥隻教英文dvd…

好失落呀…………………………………..

而成個澳門我都搵唔到囉………….

沒有留言:

張貼留言