2011年8月9日 星期二

北歐四國午夜太陽之旅2011-06-20第八天Part1(陰天)

yo~~~~今日番工都幾爽yy~~~唔係唔多野做…..係一路做野一路心諗:好野~放工可以番屋企寫blog~~~不期然就有興奮感~~~~~~~仲有…..今日放工又有人請我食最新的流心”哈緊大”雪糕………我有那麼的好運嗎???



2011-06-20

Day 8—-Part 1[瑞典(斯德哥爾摩)->芬蘭(赫爾辛基)]

雖然只係住得一晚呢間咁靚既酒店…..但係朝早可以食一餐好早餐都係一件賞心樂事~~~呢日d煙三文魚好好味呀~




吃早餐之前諗住寄瑞典postcard番澳門…..點知酒店要我地自己買郵票…..於是我地自己衝左出街買……點知一搵就搵到間便利店有得買…好有成功感~



之後去左參觀瑞典皇宮…..但係叫咩名…我又唔係好記得….淨係記得呢個係全程唯一既自費節目….價值40euro……



好似話仲有瑞典皇室住係度…..



內裏不準拍照…..靚就唔算十分太靚….不過有windy講解歷史算係幾有趣~出番黎見到個湖有隻勁大隻既天鵝…..我從來未見過咁大隻!!!!!!好似半個我咁~



我想同佢影相….又驚佢咬我…..所以…我好鐘意呢張影得我幾騰雞~



終於成功喇~~~~~~~佢仲咬左毛寶一下…….


好似話都幾痛下….好彩佢無咬我je~



睇下佢地兩個幾sweet~~~(自我想像…可能兩隻都係雄性~)




佢個花園都幾大….好似係法國一個國王話佢地唔識設計花園….於是幫佢地設計左個帶有法國特色既花園……ok啦…我淨係覺得好大咋~









Lomo機下的我~其實我真係幾鐘意第一張…我改左佢個名叫做北歐的初夏~嘔








今日先同某人講起話香港d海鮮有幾好幾好食….

點知某人就即時起哄……

話今個星期六再去食…..

好驚呀~~~~

因為我都好想去食呀~~~~~~~~

希望下個星期六可以再去啦~~

沒有留言:

張貼留言