2011年4月5日 星期二

特級脆辣雞腿包

今日清明節…..唔使拜山……噚晚十二點半訓….今朝成點先起身…..好舒服呀~~好鐘意咁樣…平常的工作天..黎放一個假~今日無野做呀…..岩岩一起身媽媽就買左野番黎俾我食喇….一番到黎仲話我:唔係下話仲未起身?…..哈哈..我都唔知點解今日訓到到晏既……可能噚日多野做好攰卦~今日午餐係:我最愛既賣草地10隻餃子+蔥油餅+國華超多醬夾餅~好好味呀~



麥當勞叔叔真係成日都有新野出氹d小朋友架~~新既特級脆辣雞腿包餐!!


塊雞扒真係辣d香d架~~唔知幾又出新野呢?其實岩岩已經出左新既板燒雞扒包喇~








食飽野無無聊聊…..

灘係張梳化上面睇亦舒…..

噚日我又買左佢本新書喇~~要刨哂佢先得

其實有幾個作者我都幾鐘意睇~

下次同大家分享下先~

不過依家睇睇下書有杯凍飲…..咁就爽喇..

不過…我係唔會落街囉…即係…白講

睇睇下書又想摸下部電腦….所以今日就提早左寫blog~

寫完blog我又再睇書喇~



順帶一提:今日隻腳踭仲係咁痛….頂….



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-68日~

我想佢快d到但又唔想佢咁快過..

好矛盾呀~

沒有留言:

張貼留言