2011年4月14日 星期四

禾花亭下午茶時段

今日番工最尾哥半個鐘真係好攞我命…….令我抖唔到氣………..咁岩線今日又有兩個癲人上左黎……同一個癲人仲一日上黎兩次仲踢爛我地個垃圾筒……坐係入面又係好驚…………真係吹佢地唔脹…….最後哥半個鐘為左可以等佢地走…於是熄哂燈話我地服務時間過左….佢地先肯走….不過搞到我地係漆黑中bit機…..臭 i仲話想bit到嘔……..



有一次我同毛寶好想好想食壽司…..由於已經下晝三點幾…大多日本餐都收哂檔….諗起禾花亭有下午茶時段….即刻衝去…..而且佢下午茶時段仲有8折架~~抵呀~~好似係由三點到六點…..今次見有折試下之前未食過既壽司….就係汁煮蠔


結果……..唔好食…好似蠔士………但又無蠔士咁好食喎….以……




有另外一樣壽司我都好鐘意食…..估唔到既….係玉子呀~~


以前細個覺得d人食玉子壽司好蠢…..三文魚又係9蚊碟…玉子壽司又係9蚊碟…點會有人唔食魚生走去食煎蛋……不過隨住年紀既增長…我越黎越鐘意食玉子呀~~~食玉子太幸福喇….尤其係呢隻玉子包住少少飯哥d…好味道~~上次係第二間鋪頭食過一次黑糖玉子…都好好味~~







我噚晚坐係張床度諗…

我已經無食垃圾野好耐喇…

薯片都好耐無食過喇…其實我好掛住佢地架…

不過為左慳錢….連鹽酥雞都無食好耐….

但係….點解我都係無瘦過既??

呢個….真係一個……….謎



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-59日~

yo~咁又5字頭喇~~

yoyo~聽日出糧喇~~~

yoyoyo~聽日有得食片皮鴨喇~~~

沒有留言:

張貼留言