2011年4月19日 星期二

唱爆neway~

今日呀….唔…..無乜點啦………多野做又唔係…少野做又唔係….不過今日做到就黎放工時…..個頭又開始唔聽話…..作痛作痛咁樣…….不過今日整體既心情都係愉快既~可能今日天氣好卦~



呢日約左去neway唱k…去唱之前又去左我地好鐘意去既科學館麥當勞度食中午飯…..鐘意山長水遠黎呢度既原因係因為呢度間麥當勞…係向海架~….所以先會黎……..終於見到科學館呢棵好出名既心型樹喇~





仲食左我未食過既檸蜜雞翼…好好味呀~




今次又係約左仔van同貞貞一齊去唱爆間k房~




又用左個好靚既app喇~~~好漫畫feel呀~~




仲有另外一個…好醜呀我………………………




跟住仲攞仔van條新買既裙搭落自己個身度影相…真係好似著住件新衫咁~好神奇呀~~~奇就奇在…點解我地可以咁無聊既……………..


我記得哥日把聲都沙哂…不過唔係因為唱歌…係因為笑得太大聲~







報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-54日~

今日食住人地d韓國手信….想像自己的去旅行時刻

沒有留言:

張貼留言