2011年4月25日 星期一

夜光碌ling記

今日係復活節後既首個工作日…….都….還好啦…不過都多野做架!!但比想像中好好多喇….因為我地要番…..但銀行同香港都係假期黎架……….不過好不容易咁又放左工喇…..咁就算啦~呢個禮拜又要開始慳錢喇….復活節有好多食飯既支出…..



又續neway唱k再去師傅仔..食飽飽之後我地就去左做運動…碌ling去~


不過呢個唔係普通ling…..問準其他玩緊既人之後…..




就會熄哂燈變夜光ling架喇~~~~~~~~~~~~~~~~好有趣呀~~~




其實…我哥日淨係負責笑同影相咋..我無玩呀…因為..我著左….穿窿襪呀…




之後….又俾毛寶用iPhone d app惡搞我…..


其實我幾欣賞我攞住足球哥張….個樣又幾生鬼喎~



不過最鐘意都係呢張~~毛寶話佢係我寵物喎…我個樣幾紳士呀~




賽果…..由得分得中間哥兩個請野飲….奇怪既規矩….


一係你就搏老命攞最高分….一係就本pair攞最低分你都嬴…哈哈~







岩岩夜晚媽媽無煮飯…

食左祖兒既冬蔭功蝦貴刁….

華….好好味呀~



多謝貞貞今日夜晚臭我番屋企…

好開心見到你呀:]



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-48日~

四字頭喇四字頭喇!!!!!!!

不過有人已經自己沉醉係出年個旅行到不能自拔既階段….

去埋今年哥個先諗出年哥個啦阿傻~

沒有留言:

張貼留言