2011年4月11日 星期一

令人口臭既發達~

今日好傳奇…公司同一日有兩個唔同既癲婆上左黎….第一個中午時份上黎…..講野大聲到不得了….成個大堂都聽到…….痴線…仲捉住我地個同事係咁鬧…..仲鬧得好甘…好慘呀佢……….第二個就係常客…..成日黎…..五點黎…講講講到六點都唔走…..傻既人真係多…..不過係自己counter聽到d人係出面嘈都幾驚…因為唔知佢地會唔會突然間失常……………



每隔一個時間…點都要食一食….發達~



不過我次次食完都好驚架….因為點佢d汁會有蒜蓉…個口會好臭~但點左又真係好味好多…..我試過食春卷唔點汁….簡直係…好似無食過春卷一樣……試過一次之後…就算臭….我都係照食喇~最多唔見人既je~







哎呀….

今日媽媽收到檢察院既一封信…

內容大約講爸爸個case調查完畢…

會歸檔….哥一刻見到上面寫住…

急性心臟梗死呢幾個字….我就諗番起當晚既情境………

下面d字….我再唔想睇落去…..  ;[



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-62日

沒有留言:

張貼留言