2011年4月26日 星期二

Cafe Marcello

今日好乖…..早餐和午餐吃了麥皮和菜米~不過唔知堅持到幾耐呢~哈哈~這兩天都很累很累…….眼見好多同事已經去左一至兩次旅行……小i 都星期六出發…….而我自己一次都無去過……就好想好想放番個大假…..等下啦….好快到六月架喇!!!加油呀~~



呢間cafe第一次試既…..但呢日已經係佢既最後一日營業…..因為成日睇fb有個fd話好好味…..個chocolate cake簡直一絕….又見到佢話呢日係最後一日….種種因素令到我黎左呢度試試喇~係新口岸哥間墨西哥餐廳隔離…



即係頂上魚翅對面….去試新野既呢一日既我…竟然係個胃反下反下既一日~



點解我塊面又好似肥左架???無天理呀!!!!




荔枝沙冰~~好好味呀~~~~~~~~~




我地叫左個三文魚芝士白汁意粉(咁上下既名啦~)..好味!!




仲有個漢堡….不過我都唔係咁欣賞呢d漢堡…好似好漏咁…..


不過令我意外係….呢間cafe d野一d都唔平….全部main dish都要80蚊以上….呢個漢堡要80幾蚊…..意粉都要10x蚊……都幾貴囉….



好似呢餐每人都食左百五蚊……不過我地最後飽到竟然無食蛋糕…


無食chocolate cake好似唔知去黎做咩…不過真係好飽好滴同埋好唔舒服….雖然話係最後一日…不過佢唔係執….係搬左去氹仔…詳細地址就唔知住…..知就話俾大家聽啦…..因為呢間野都幾好味既~







好開心呀…

今日寶寶和貞貞放左工有落黎一樓探我呀

令我開心心~



最近密密睇一個blog..

係一個由舊年開始想用一年時間環遊世界既人既blog~

係佢旅程當中都有不停update個blog…

一站站咁寫哂出黎!!依家好似去到17..8站

唔知佢依家番左香港未??

連南美洲佢都去過…佢就好啦….

我都好想環遊世界呀…不過基於種種原因

工作呀…家庭呀…..金錢呀

未能襯後生就去一轉…..

好想第日有呢個機會!!



唔….

聽日公司有d野要搞…

可能遲d先收工…

唔知夠唔夠時間寫blog呢…

希望得啦~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-47日~

滿心期待中~

沒有留言:

張貼留言