2011年4月7日 星期四

好用痱滋貼

今日我覺得我個人好攰…做咩都唔起勁呀……點解會咁架??不過就諗起聽日都開心….因為聽日放左工去睇清明上河圖….好緊張呀!!唔知點既呢???睇完之後媽媽話請我地食飯話當慶祝佢生日喎….hehhehe…又好喎…..



今日想講下呢隻痱滋貼…..係日本買既….勁好用…..我上次粒龐大痱滋生左好耐都唔好…….毛寶俾左呢個我用….貼完第二日粒野d白色野就無哂!!



我以前唔知有d咁高科技既野…生痱滋…我係用粗鹽up到佢流血我先收手!!不過呢個方法係粒痱滋痛到最絕望哥時先用!!因為呢個方法係酷刑!!!!!痛到飛起….個咀唇會那到自己不停震….不過可惜有排都無得去日本買咯……用番粗鹽先啦~(呢隻一定好用過杜如風介紹哥隻~)







我都好期待星期六呀..

因為今個星期六….

去燒烤呀~~~~~~~~~

燒雞翼….燒香腸….

華~諗起都流口水呀~~~

其他少女不停問有無海鮮燒~

我就係咁無志氣…..鐘意食呢d cheap野…

咁我鐘意食嘛…哼~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-66日~

沒有留言:

張貼留言