2011年4月18日 星期一

我喜歡的街頭小食(其中咋~)

星期一…….無驚無險咁渡過左~明明上個禮拜五先講完話改左今日要開會….點知我真係唔記得左……仲要到今朝臨起身先彈醒記得….不過都好過無…..今日有個男人串到我媽媽聲………不過每一樣都俾我反駁到….吹我唔脹….死八公



又想講多兩樣我好鐘意食既野俾大家知…其中一樣就係—-鵝翼喇~



鹵水鵝翼真係好吃得不得了~~同雞翼真係有得比~呢一盆鵝翼如果用黎送酒..真係十級正呀~~如果睇世界盃時有鵝翼送酒….你話幾正~~(點解我咁麻甩佬既)



另一樣平價小食就係白糖糕喇~~~好好味架呢檔係紅街市附近既~


我覺得好食白糖糕既原則就係:1.唔好太甜…2.唔可以有酸味……..真係唔知點解有d白糖糕會有酸味…..唔知係整得唔好定d料唔靚??呢舊絕對合格有突喇~~







好開心呀~~~

噚日知到左我大表姐有左身紀呀~~

恭喜恭喜~~~~

十一月我就做表姨喇~~

好在我一早已經有做表姑姐既經驗..

如果唔係我就覺得自己又老左~



好野~~~

今晚有陳豪新劇睇呀~~

"點解阿sir係阿sir"~

期待已久~



仲有仲有唔記得講~~

我今日買左五本書~~~

好開心~~~

其中四本都係同一個人~~



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-55日~

上個禮拜五開始討論緊下年既第一個旅行…

痴線架!!今年第一個旅行都未去…..

不過好令人興奮呢~

沒有留言:

張貼留言