2011年4月6日 星期三

遲來的開年飯

今日天氣好好的……但我既心情係下晝四點開始變得壞壞的…….係有原因地唔開心….不過我唔想講…..都無話俾人聽…..諗住自己唔開心完就算…….就諗下其他野分散我唔開心既注意力….總算分散到少少啦…..總之唔係哥個環境…我唔開心既感覺就無咁多既……



呢日約左班妹妹一齊去食開年飯….呢個開年飯約左好耐…成個月先約到


去到三月中大家先得閒出黎食飯~




今次去左內港碼頭既和發碼頭美食..係食大排檔小炒既




哥日做特價十蚊支…..所以叫左兩支鬼佬涼茶飲下~




不過d野食等左超耐先上囉…都麻麻地啦….




d蝦就好好味喇~~~夠新鮮~~~~~




椒鹽豆腐就….唔夠香囉….佢d豆腐同d椒鹽係分開撈唔埋既….


我完全覺得係師傅仔好食d囉!!!!!!!!!!



之後仲去左行前少少既楊枝金撈食番個甜品…..飽哂~








依家習慣攬下媽媽先訓覺…

好似訓得開心d….同埋攬住佢….

覺得其他唔順心既野….都無咩大不了je!

依家我都成日同媽媽講:我愛你

因為我真係好愛佢…

我好想佢仲係我身邊既時候可以講多d…

等佢都知道我真係好愛佢*3*



報時:距離北歐四國午夜太陽之旅仲有—-67日~

兩個月…多d~

沒有留言:

張貼留言