2011年4月12日 星期二

7-11's Crystal Charm Collection

點解今日會咁多野做架…….星期二仲多過星期一….有無搞錯………..搞到人地今日好攰呀…………………………樣樣野都趕趕忙忙咁……我已經叫我自己盡量放鬆…..好彩都成功je~放工前先俾一大疊無情既收據介到我手指….痛到我呀…好彩依家濕番少少…如果唔係呀……冬天哥時我一定成隻手指流哂血…….



7-11之前咪換sanrio d charm既…..我都有儲…不過唔會特登去買野儲囉…..所以儲黎儲去都係得幾個….我表嫂勁儲….聽見我有佢…就話要同我交換



佢都算係我抽到之中最出名哥個…不過我又唔係特別鐘意佢所以就交換左喇…..



交換左個都無乜人識既………………………….


毛寶問我:佢係邊個黎架????……….其實我都唔係咁知…不過我見佢係草莓頭我先換咋……除左呢隻之外佢仲俾左隻大口仔我……..其實我最想要係…..XO同埋哥隻水怪….係咪好特別呀~~依家完左lu~睇下下次7-11又會換咩





我依家期待緊星期五去食片皮鴨~



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-61日~

兩個月度咋~~

沒有留言:

張貼留言