2011年4月13日 星期三

我真係好懶...

星期三…..今日你話佢多野做又得無乜野做又得…..因為佢d人係一陣陣咁黎……..唔知點解我依家都覺得幾攰…..個頭又實實地…………仲有兩日就到週末喇…加油呀~仲有希望4月27號會順順利利啦….因為我地又番晏囉~



我好懶…我認…..懶到間房亂到不得了…..基於我仲頂得順既原則………我無執好耐…….搞到d野越堆越多……多到根本連張床都唔再屬於我…..係屬於…我堆衫同雜物….我成日都好想執下佢….但係我的唔起心肝…..我無用…



我…….就好似你咁懶……………..因為我就係你:P







今日放工前貞貞同寶寶落左黎同我地玩…

好開心呀……

好似令緊張既生活放鬆左好多咁樣..

同佢地傾計真係開心~

如果日日都有得玩就好喇~



報時:距離北歐午夜太陽之旅仲有—-60日~

去玩喇~

沒有留言:

張貼留言