2011年4月20日 星期三

有朋自遠方來:]

真係怪……今朝就忘到抖唔到氣…..下晝就反而舒服d……今日又宣佈….澳門下半年會派多三千蚊…..聽到….唔係唔開心既…..不過…..一諗起d香港人又會衝哂過黎我地哥度…..不禁打左個冷震……如果要我為左呢班香港人不停開ot既話….我其實寧願無呢三千蚊……………………………………….不過唔諗呢樣住….因為…..番埋聽日就放復活節假期……雖然得三日…好過無啦…..玩盡佢先星期一番工…..由於星期一仲係香港假期…..預左同班香港人硬拼………



續上次neway唱k….之後我地就去左食飯喇~去左食師傅仔~



見到好耐無見既cc…係澳洲番黎…..中學同學仔….係貞貞最好既朋友….估唔到中學咁就過左咁多年…….不過諗番d搞笑野就好似噚日發生咁….



師傅仔d餸真係ok過上次和發碼頭哥d既~


不過椒鹽尤魚唔好味囉…因為佢炸到變尤魚乾…..



估唔到炸子雞真係幾好味~d伙計話係招牌黎架~




仲有我平時出街一定唔叫既…蝦仁炒蛋


估佢唔到又係幾好味喎~



希望下次cc番黎有機會再一齊食飯啦~








今日有人請食中午飯….

叫地道黎到會……

個焗豬扒飯好好味~

食到個肚好飽~



報時:距離北歐四國午餐太陽之旅仲有—-53日~

沒有留言:

張貼留言