2010年5月3日 星期一

台灣8天環島遊20100419第二天Part 3(勁曬勁好天~)

今日…好多野做呀….做到人想湯…………嘔…班死0靚仔放假放到5月7…..痴鬼線……..勞動節都放咁耐…………..好羨慕…..星期六哥日去左睇葉問2….好好睇呀~好犀利呀…果然係全宇宙最好打架….好睇到…第二日走去買埋葉問1黎睇~正~噚日同我表妹玩wii….玩到….好攰…..救命………我唔適合咁劇烈既運動…….哈哈…….



2010-04-19

Day 2—-Part 3(墾丁)

我同寶寶都有影張婚紗相架~

唔知點解個咀可以咁0都…..好似好想錫錫佢咁~




對比番之前….個太陽已經落左好多喇~




之前兩張用iPhone影…呢張用番相機唔知點解d色咁唔同?



超級超級超級多蚊…..影完即刻彈開…..怕怕

超恐怖…..臨走時見到呢個關山…有間民宿囉…..救命…..咁多蚊搵邊個去住…..諗起都有d痕…………………………



之前聽呢個景點既名….有d咸濕…..”出火”

後尾知道係個地下會噴火….我又問:係咪我地訓係地下度跟住噴火架(認真)………….寶話:你白痴架…你訓係度咪燒爛你d衫囉…………….跟住狂笑~~超傻仔呀我~



個地下無任何加工….真係識自動噴火…睇下就知我驚啦



有d人仲係哥度用地下噴出黎既火燒煙花tim呀



夜晚就去番第一晚墾丁大街既其中一間餐廳食飯….

唔記得叫咩名lu~因為麻麻地好食…食泰國野…同澳門哥d….差好遠…..同泰國哥d…無得比



夜晚仲偷偷地係佢地間房對開玩滴滴金囉~

正經影一張~



之後仲影左d畫公仔既~不過我寫黎寫去…都寫唔到tiff


最後寫左個t字就算~



其他圖案……亂畫一通~




原來有呢張四人照喎~唔記得左tim


就係呢晚…邊爐小組正式成立~

好開心第二晚唔怕有蚊咬…又攰….訓得好好呀:]







多野就多野做架喇

不過心情靚番哂…..

做野都唔同d~

依家聞下自己塊面既太陽油味

都會感到愉快….

因為太陽油係帶俾我旅行既感覺…..

好香呀~~~~~~~~~

唔知點解我聞到陣太陽油味…..

會令我諗起西班牙…

唔通…..係咪有咩提示???



今日俾我知道可能有機會……

現場聽alan再唱歌………呀~~~~~~~~~~

我好開心呀~

不過我仍然都係好想下個禮拜日去香港

搵佢簽名….好可惜無人支持我

我好可憐……..嗚嗚….

點解無人陪我去架



報時:距離上海世博仲有—-17日~

沒有留言:

張貼留言