2010年5月29日 星期六

搵命博上海世博之旅20100521第二天Part2(陰天及後有少太陽)

呢兩日真係愁…..除左病之外…..前兩日仲去左剪頭髮….諗住剪左個人會醒神d….點知…..我個頭真係好似魚蛋………仆街marco…..剪到我個頭咁薄……….個人又大粒……連我阿媽都話我醜樣…….仲要唔止講一次:都係以前靚女d…………我要喊!!!!無論我剪咩頭我阿媽都會話我靚架…..今次連佢都話唔靚…….激死我…….……..我見過無一個人話我個頭好……全部都係笑我既……………………………….工都唔想番…..



2010-05-21

Day 2—-Part 2(上海)

當我地知道左唔係主場館之後….四條女…..不停催眠自己….唔係我地去唔到呀…係我地唔想去之嘛……吹到好似真既咁…哈哈……又不停安慰自己….車…中國館永久保留架嘛….遲d先再黎囉…….呵呵~咀妙妙咁走左去




諗住即刻跳去下一個館!!第二個目標…係沙特阿拉伯


外形似飛船…..不過一排隊…呢個先係惡夢既開始……………………….一行入條隊…..佢就同我地講….要排….八….個…..鐘……………………………痴線架….八個鐘我乜地方都唔使去啦……不過……唔去又唔知點咁…..咪乖乖地排囉….不過d人真係無講錯….佢地排隊真係好似喪屍…..不停湧向前…….好彩後尾換左兩個0架仔企係我地後面….擋住d人……所以我地行得舒服好多!!!多謝佢地!!!排排下佢兩個仲俾個阿叔用普通話鬧佢地…….於是我同小i都忍唔住鬧番佢:你站回後邊去….人家又未有錯….閉上你的咀…你很吵……………………….咁就用左第一次力同人鬧交……



呢張相我地係想影下有幾多人排呢個館….我地由十點九….排到黎呢度都成兩點幾……….已經差唔多四個鐘……crazy…..一個館…已經令我地….就死


我地之前都係呢堆人當中…..好彩既係….無落雨…亦無太陽….唔怕太焗…..我唔敢想像….夏天要我同呢堆沙甸魚迫…..我會變成點……佢地又鐘意插隊…..又鐘意迫埋一埋…..個身又臭…….痴線…..



行到黎呢度….有d傳統歌舞表演下……叫無咁悶…..呢個時候

有個阿姨衝上前…過埋0架仔…..想打尖….俾我地用手擋住佢去路……….

請轉普通話頻道

我:你在幹嘛?

阿姨:前面有路你們不走….只顧看表演

我:(看看前面根本無人行)你是怎樣看到前面有路走?

阿姨:&$(#*^$^$(^#

此時iris叫工作人員黎主持公道…阿姨仲想講…我真係忍無可忍

我:你給我走到後面去!回去你自己那邊….

最後我鬧到佢唔係淨係係我地後面….係要係0架仔後面…..由此可知…四個少女同兩個0架仔已經產生感情~多得佢地先無喪屍咋~



用左四個半鐘入到去喇~~不過無乜其他特別野睇….等睇3D




等到喇….佢係俾你企上一條扶手電梯….唔使行一路睇







睇完一大段平面既….入到去睇3D喇~270度係有影像既~




夜景~係側面同底下都有….張相既前方就係扶手電梯上既人~





但係行行下…..睇左半圈…..壞左…無畫面睇…..唔係下….四個半鐘我排左…你同我講無野睇???於是我地離開扶手電梯等佢有番…….其間…又見番哥個鬧交阿姨….佢係條扶手電梯上差d推跌小i….我超嬲….

轉頻道

我:又是你…你又在幹嘛?

阿姨:我在幹甚麼?我在看東西….

我:你在扶手電梯同一點站….你知不知道你會推倒你旁邊你人?

阿姨:你為甚麼又說我?!^%$*(*

我:你真的要閉咀….中國人的面子都給你丟了

阿姨:你說甚麼?

我:我在說你真的很丟臉….難怪新聞報導都這樣說我們!!你繼續推!!臭三八

其實我真係好嬲…..唔能夠明白點解佢地咁鐘意排隊要推開人…又愛打尖…..已經係世博鬧左三次交……好攰……………..







其實….

我今日開始已經面對現實….

接受我自己係一粒魚蛋………….

唯有諗……………

我係一粒………….可愛既魚蛋啦…………………………



今日同柏仔慶祝生日…..

生日快樂柏仔~

買左個狗仔蛋糕同佢慶祝~

佢食得好開心~



今日仲係我表姐妹子既大喜日子

祝佢地新婚快樂~甜甜蜜蜜~

沒有留言:

張貼留言