2010年5月25日 星期二

搵命博上海世博之旅20100520第一天(陰天)

hi~幾日無見~去完旅行番黎….就發現部電腦開唔到機….不過憑我咁機智既頭腦…..話咁易就搞番掂~如果你讀到呢段野感到有認叻成份……你係感覺得岩架~我發現今日d人都係痴痴地線………又嘈….d小朋友又特別唔乖….唔知發生咩事….仲有….我覺得…..點解你成日開口埋口都話唔鐘意哥個人……但係點解你又可以轉個頭對哥個人咁fd?我真係唔明…..我覺得你好假……救命…我打哂冷震…



又係時候開始講講上海之旅呢個旅行有咩搞笑….好玩…..同特別野….介紹下今次既團友仔先:有我啦…鐵腳寶寶….小i bb…..仲有sasa……不過咁岩….同時間另外有七個同事(即係臭男人佢地)都一齊去……寶寶家姐又一齊去…..所以我成日覺得有好多人同我地一齊去~哈哈~今次好新鮮呀~同上次台灣旅行….不足一個月又出發喇~



2010-05-20

Day 1(澳門->珠海->上海)

哥日其實我地朝早係無行程….因為我地務求唔使請假….所以我地哥日係仲要番工…..咁好我地哥日全部番早…..五點半我一放工即刻跑番屋企…….衝入廁所沖涼…之後執埋未執既野……等埋寶寶就一齊搭mina個fd既車上大陸…..其實我係第一次由行車道過大陸關咋~……不過佢朋友開得超快…..最快哥次開到140…..我真係有生死時速既感覺~超快超快咁樣去到珠海三灶機場…..好似八點過少少….我地哥晚飛十點四……哥陣時我已經超肚餓…..所以無等到臭男人同iris佢地….我地自己食野先~係大家樂食左個鰻魚飯……er……唔好食囉……..


無啦啦鰻魚又走去加蔥…係咪怪?其實我有偷偷諗過上機先食飛機餐…哈哈~飛機餐忠實粉絲~



有間賣米老屎既鋪頭…賣d野超娘~

成個機場….一眼睇哂~



睇下幾多人….好難怪我會誤會我同好多人一齊去旅行架….

好難得無請過假…咁多個同事去同一個地方旅行……



今次第一次搭上海航空….我淨係知…佢d地勤好無禮貌

好似我欠佢全家咁樣….粗聲粗氣…又無禮貌….我都係坐counter…我可以理解你因為多人做到好攰而無笑容或無表情….但我理解唔到你既禮貌同態度囉…..



好彩我無信大陸d飛機餐….呢個係咩飛機餐黎架…..



超級眼訓….搭成兩個多鐘頭機…終於到左上海虹橋機場喇~

係機上面訓左一陣….睇下我幾精神~其實到既時候已經係十二點四十四分…..



hehehe~同第一隻海寶影相~海寶歡迎我黎上海呀~



有時又好難怪我地唔鐘意d內地人……..

我知…澳門人同內地人都係中國人….

只係….佢地真係太無禮貌…..活係同一個中國…都有多種文化

就好似我地到既哥晚去到酒店….我一入酒店…..reception哥個野就話

(全程請大家自行用普通話想像)

職員:甚麼事?!(超惡)

我:(已經超不爽)甚麼事?可以有甚麼事?當然租房間住….

職員:拿你們的證件出來!

我:但是我們之前已經有人過來幫我們check in

職員:都要登記!

(搞左一輪之後佢又叫我地簽名之類…其間佢都係超惡劣態度…又問我地邊個同邊個一間房….都唔知有咩關係……)

職員:鎖匙在他們那裏..你們上去拿吧…

其他女已經受哂佢氣……..不過我係哥種忍唔住….或者火爆既人啦….

我:你們兩個很沒禮貌…其實你們剛才的態度可以好一點!

佢地兩個先同我地講唔好意思………..

華….咩服務態度呀你……

我哥晚真係超不滿佢地……車…..



間酒店就無問題既…睇下個間房…仲ok大…不過呢間係佢地兩個



叫上海莫泰268旅店…..係羽山路166號…其實幾抵既…咁大間房都係200蚊一晚咋


唔…..

我發現咁多人一齊去既好處係:可以唔使買咁多手信~







我覺得

獄長和獄警的故事很好看~



突然間無得倒數去旅行….

有d無左寄託咁tim~

沒有留言:

張貼留言