2010年5月14日 星期五

台灣環島遊20100424第七天Part 1(天陰但無落過雨)

今日番工令我有諸事不順既感到…..一日被d人串左我幾下….令我心情上面覺得好攰……..不過今日星期五喇….當係俾少少考驗俾我啦~~星期五~~一個唔使番學既週末…..係會令人風騷d架喇~哈哈哈哈哈哈哈哈哈~



2010-04-24

第七天—-Part 1(台北)

一早起身去買佳德鳳梨酥….咦…真係皮好薄喎….不枉我地咁早起身去買….真係幾好食~番到去會合邊爐小組成員….諗緊食咩好…..寶問我想唔想去肥前屋…我口話:唔好喇…要排好耐隊……..(其實內心想食到嘔)………最後都係決定左去!!!!!!肥前屋….食鰻魚飯架…..heheheehhe

之前哥晚食完麻辣火煱…..第二日…成塊面起暗瘡…有d仲要一餅餅…….迫住化唔到妝….醜……




那…真係有好多人排架…我地後面仲有好多人


裏面d人不停咁食食食….超多人….仲有好多時都係搭(木台)坐咋~



燒魷魚筒……我覺得幾好味喎



仲有個鰻魚蛋卷….有人極力推介…我都覺ok好食~



你話呢張影得我比較純(其實只係無化妝既醜)….所以放呢張喇~我覺得個鰻魚飯好好好食呀…..我鐘意食鰻魚飯架~不過如果多d汁就會好d囉……但依家都好好味~~


但係食完成個真係好飽…附送味噌湯…都好鐘意飲~食到我地咁飽…..其實呢個係細飯囉…..唔知食完個大飯係咪成日唔使食野~



我地間酒店外表….隻隻窗唔同架~

記住…我地間房係無露台…..所以呢度唔會見到我地間房…哈哈~點解無啦啦影番酒店係因為肥前屋就係我地間店下一個街口咋~



食飽飽就去左誠品…今次無大手入貨……

除左無錢之外….因為唔想拎…..好懶呀我~不過真係好大好好行~



象徵式要同101影張靚相~都算睇得佢幾清楚啦

又唔怕太大霧咁~



誠品出面仲有幾米d公仔架~~~~






功課??

今日who cares~

繼續放埋一邊先啦~



寫完blog~

就跑出街玩喇~~~

就黎寫完台灣之旅….上海之旅喇~~

啦啦啦啦啦啦啦~



報時—-距離上海世博仲有:5日!

小籠包包包包包包包~

沒有留言:

張貼留言