2010年5月4日 星期二

台灣8天環島遊20100420第三天Part 1(熱辣辣曬曬曬~)

今日心情仍然高漲中~唔知點解……..唔通因為就快去旅行????希望係啦….不過仲有份大中華經濟既功課等緊我……好想快d解決左佢…..好辛苦~淨係想玩咋~隔左一日個隻手仲係咁隱隱痛………真係無用呀我…….不過條頸好番好多喇..哈哈……下晏坐坐下機……..爆勁肚餓…..咩都諗唔到…..淨係諗到——牛腩米加辣…….好想好想食…….andy話佢有餅乾叫我食…..我一口推辭…..我話:我淨係想食牛腩米加辣咋…………真係….餓死都抵我死…………..唔怪得今日咁多野做啦….班學生原來放五四青年節喎…..痴線架…..五四都有假放????我哥個年代又唔見有??



2010-04-20

Day 3—-Part 1(墾丁->高雄->台中)

一早起身…又食番個令人心曠神怡既早餐~


話實在….我會掛住呢個令我咁開心既早餐…..番左黎之後……我有時都會諗起….可能唔係想像中咁好食既….但係個早餐俾我既感覺….好開心~好舒服~同埋民宿既人都好好~好nice~其中有個女仔本身係台北住….之後特登黎到墾丁搵野做…..話鐘意墾丁既環境…….好有歸隱田園既感覺…….係第二度先會咁……..段估我唔會話去到路環好鐘意哥度既環境所以係哥度搵工做卦~



拜拜~米克諾斯~呢個環境真係幾靚呀~:]但係太多蚊蚊~



領隊吩咐我地要食得飽d…因為我地要離開墾丁…坐兩個鐘頭車出番高雄…..再轉高鐵去台中….途中都無咩野食….見咁樣…食到個早餐咁飽我都要衝去7仔買番兩個飯飯飯團~賣飛佛~是日口味哇沙米鮭魚&干貝

一衝上車唔理岩岩食完早餐…又將佢消滅~



搖左兩個鐘車就去到高鐵站喇~第一次接觸高鐵~



好新好靚…..感覺有d似香港個機場~



墾丁全速衝去台中…如果唔係有高鐵…我諗用幾個鐘先去到

依家一個鐘度就去到……超快囉~



來~同高鐵拍個照~留個念…我諗都無乜機會再搭囉~





拿~我咪有幫燕早影相囉…..唔準話我喇下~



去到台中之後…我地就直接去酒店…叫黎客商旅(Le Parker)

都算ok大同幾舒服喎~最正係原來佢超近夜市~~~~~~



去到台灣就好似去左日本咁…有好多新既野飲試~


我同寶寶本身已經怕左冬瓜茶味既檸檬愛玉…..但係呢盒…..好鬼好飲既呢~真係好飲……依家諗起都想飲~仲有有唔知大家記唔記得呢隻木瓜牛乳呢~不過我覺得呢隻無我以前飲哥隻小盒裝咁香濃~



然後夜晚就衝去夜市~我要講哂我食左幾多野



第一檔食既野——>十三號滷味….d滷蘿蔔….問心哥句……..


超級爆勁好食~~~d蘿蔔索左d滷汁……………我唔得喇…..作為夜市既第一檔…….非常好!!!!!!!!!好似係夜市外圍~~~~~~~呢檔…..隔晚有再食!!!!



行過少少….見到逢甲大學…我知…原來係逢甲夜市呀~~~


呢間大學既同學仔真係幸福~~~~~係喎….我黎之前…都唔知自己會去逢甲夜市….哈哈~



第二檔—->超好味既士多巴梨~~~~唔知叫咩名~


佢有幾隻味揀既…有朱古力…煉奶……..我地揀左…..蜜糖…….omg…..超爆好味…….估唔到蜜糖同士多巴梨係咁夾架…..我地仲話:咁襯咪甜死?!事實證明…係錯!!!!下次有機會一定再食!!!!呢檔隔晚都有再食~~~~食完覺得成個人生都好甜美*3*







今日同個2歲小朋友扮好哂d野之後…..

小朋友父母:同姐姐講拜拜啦~

小朋友:拜拜!

我:拜拜~

小朋友:%^^&%&*(我聽唔到)

小朋友媽咪:你走咪走囉….人地先唔睬你!

我:????

小朋友父母:同姐姐講多次唔該同拜拜啦

小朋友:唔該拜拜姐姐

我:唔使好乖喇拜拜~

小朋友:你唔留我喇??

我:下?????(今次終於聽到佢講咩)

小朋友媽咪:人地梗係唔留你啦…..你快d走tim呀~

呢個時候我已經笑到收唔到聲…………..哈哈..~~~~~~~~

小朋友:姐姐你真係唔留我喇???????????

我:係呀我唔留你係度喇….我放你番屋企玩喇(笑)

仲有d咁得意既小朋友既咩???好得意呀…….唔係好似時下既死0靚仔咁無童真!令我開心左好耐~



今日有個人問左我個問題….

我覺得好突然同好新穎……哈哈…..

你咁八既~

係咪因為我問得你多呀???



唔知點解今日同andy坐….

會有去左日本既感覺????

一路做野一路感覺似去左日本???

多謝你~



放左工爆肚餓….食唔到牛腩米加辣

忍唔住去天神巷買鹽酥雞食

呢包野…..由07年既五蚊包—->八蚊—->十蚊—->依家既十二蚊

短短三年加幅超過百份之一百….

恐怖……但我仲係咁愛佢~



今日我幫超過五個上海人辦證….有咩暗示呢??

報時—-距離上海世博仲有:16日~

沒有留言:

張貼留言