2010年5月19日 星期三

食食食....淨係識得食

今日成個人軟哂….又黎肚痛…..不過痛左一陣…..之後就覺得好暈…..兩隻眼好熱…最好就係合埋……跟住訓覺……….好彩呢個情況唔係後兩日發生……唔係既話我一定會玩完……不過我醒….自己買定朱古力番公司….有咩事即食…..不過俾人打劫左兩粒…..哈哈…..



上個星期…..有成四晚都出左去食飯……唔怪得我會翻脹囉…..ok??哈哈….星期六出左黎傾去上海d野….試左新葡京既粥麵莊…之前都聽見有人去食過…都話唔錯…就去試下……明明話無乜人…..去到見到超多人…..原來又係因為阿so介紹過….佢真係…….無好野………..救命…..好味好味好味…..價錢唔貴!!d野好食



呢個山東??山西??唔記得左….總之就係炸醬麵….正!!!!!同廣東既唔同….我地都有叫廣東….兩個都好食~



因為我地五個人所以我無食小籠包…好似都話幾好食~腸粉都ok~甜品都唔錯喎~有人平時唔食紫米露都話好食~我鐘意食佢個酒釀丸子~




只和小i影左相~有腰果眼既少女~i love it~




星期日約左少女們下午茶~搵左好耐…最衰都係我~


咪順便觀埋光囉~



呢度就係我前兩日講既少女又好平下午茶喇…..澳門博物館哥度間安琪兒~唔怕好似八佰伴哥間咁多人~叫左兩個蛋糕…士多巴梨既…好正~




參與既少女有…以下三人~真係鐘意笑到變腰果眼既人架..令人開心~




仲有個巨包….裏面夾左煙三文魚..蟹肉沙律..巴麻腿…生菜…蕃茄..洋蔥


牛油果醬….蜜糖芥末醬…..食到d少女勁開心…我地真係三個女仔一個墟…..笑左一個下晏….每人都係……三十五蚊!!!!!茶餐廳價…..又好食冷氣又夠涼(笑)….一定下次會再黎呀!!!!!!!!!!!!!!!!!少女聚腳好地方~



夜晚約寶寶食飯….去左置地間秀蘭小館…環境都ok..坐得又舒服~




好鐘意佢個醉雞&小籠包…醉雞d花雕味好正…小籠包多湯汁同d肉超嫩唔怕鞋~窩巴都ok呀….不過我下次會試下叫茄汁蝦仁口味~


呢間我下次都會再食….今次因為人太少試唔到佢個蜜汁火方…..我要下次叫一大班人黎試~d野好食價錢又唔貴…每人都係百五蚊度~正







噚晚一個人係間房

係一片黑漆漆既環境….燈都無盞….

狂播eason既歌…..

葡萄成熟時……淘汰……crying in the party…..lonely christmas….大開眼戒(我係唔鐘意佢叫打回原形呀)…..富士山下……今天只做一件事…..十面埋伏…..人來人往…

聽完個人狂down….不過可能係同我現時身體狀況有關……

但係…..我幾enjoy呢種感覺….好變態…..哈哈

d歌詞會令人諗番起以前好多野…..諗起以前成日望住個電話既日子……好唔鐘意自己咁…..無奈都係會變成咁

我知我依家唔lonely….只係我比較喜歡….應該講係習慣

習慣聽比較苦情既歌……

雖然我唔係一個苦情既人……

真的….我很滿意和滿足自己現在既生活~

但說真的…..對住電腦聽….同漆黑一片係張床度聽eason

意境同威力真係十級唔同……..今晚你地都試下

但唔代表我唔愛Mr喎~



d詞使唔使咁勁呀? [youtube http://www.youtube.com/watch?v=MGwD72jS9Kc&hl=zh_TW&fs=1&border=1]

差不多冬至 早一晚還是有雨
當初的堅持 現已令你很懷疑 很懷疑
你最尾等到 只有這枯枝

苦戀幾多次 悉心栽種全力灌注
所得竟不如 別個後輩收成時
這一次 你真的很介意

但見旁人談情何引誘
問到何時葡萄先熟透
你要靜候 再靜候
就算失收 始終要守

日後 儘量別教今天的淚白流
留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
也許 豐收 月份尚未到你也得接受
或者要到你將愛釀成醇酒
時機先至熟透

應該怎麼愛 可惜書裡從沒記載
終於摸出來 但歲月卻不回來 不回來
錯過了春天 可會再花開

一千種戀愛 一些需要情淚灌溉枯萎的溫柔 在最後會長回來
錯的愛 乃必經的配菜
想想天的一邊 亦有個某某 在等候
一心只等葡萄熟透 嚐杯酒

別讓 寂寞害你傷得一夜白頭仍得不需要的自由 和最耀眼傷口
我知 日後 路上或沒有更美的邂逅但當你智慧都蘊釀成紅酒 仍可一醉自救
誰都心酸過 那個沒有

(通常粗黑體係我極鐘意既部份…同bit眼淚位….聽歌聽到喊….出現既機率太高…..通常我會話係作詞人的錯!!!)



食緊飯時…….老豆”畢”緊姑媽整哥d免治豬肉….

見之後幾日見唔到佢….以一個情深款款既眼神望住佢…..

我心目中正常既老豆會講:(甜絲絲地說)做咩事呀?~

但佢係同一般人唔係太同:你做咩咁”煨鎖”咁望住我呀?你想點呀

我:大佬呀….我可以對你做d咩呀……

我個樣煨鎖….唔係呀下?!

最正係佢最後真係用一個好煨鎖既樣望住我笑……….

咦….原來我發現都有人鐘意睇我同我老豆d白痴對話喎….哈哈…

不過通常都係閒話家常~

佢鬧我哥d梗係唔寫出黎啦~



今日一起身….

覺得自己好醜樣….

成塊面又有d粒粒…..個頭又似天線咁醜樣…..

以…………………………………………………



報時—-距離上海世……唔使報喇~

聽日就係喇~

不過落咁大雨真係有d嚇窒左我…

聽日…後日…大後日…大大後日…

可唔可以……..

可以啦可以啦我there下你啦~

世博番黎見!

沒有留言:

張貼留言