2010年5月18日 星期二

鄉下仔試葡京robuchon

今日呀…..一起身就心情麻麻地…..真係麻麻地….俾個好蠢既阿叔煩一煩….仲加麻麻地…..後尾同andy講完個好好笑既笑話之後….心情先好番d既….個笑話….係關於獄長同獄警既……..明既人….就自然會明白喇~哈哈~



五一勞動節哥日….我都有好勞動架….好早起身….中午同屋企人一齊食飯…..話早其實又唔係真係好早…..都十一點度……約好左十二點一齊食飯……不過之前哥晚出左去…..所以…有d夜訓咁解…..哈哈~仲等我咁早起身囉…..成班人一齊遲超過45分鐘……..華……..如果平時係咁遲…..我應該會發哂脾氣…..但係….佢地話哥日book到葡京Robuchon食法國餐…..我呢d鄉下仔….梗係去試啦…加上….


媽媽話請架~




佢地book位就坐係房入面….唔知點解有d中國風呢裝修?


隻杯好似花樽~



仲有好多酒~不過鄉下仔都係唔識所以無埋去睇~




我初頭以為佢係度推架車係度做咩….刮下刮下….


原來佢係度刮緊一大舊牛油分俾我地囉……………………..



聽講佢d麵包超級吸引~不過俾人勸告唔好食太多…因為佢d包會越食越多


多到會食唔落自己個餐……聽落好恐怖….我試左一個……華….佢個麵包中間有一pat融左既芝屎…….好味到….頭暈…..不過真心講句….佢d牛油無我屋企d咁好食….未必貴過佢….但真係好食過佢囉….



我叫左個set係498蚊….有頭盤…湯…魚類或肉類中揀一個主菜…芝屎或甜品….咖啡或茶伴經典糖果….其實….又唔算話….太貴既….葡京喎…..佢有一個平d既…398蚊…就同我哥個差唔多….但係頭盤同湯就要二擇其一……仲有一個貴d tim638蚊….同我哥個一樣……仲可以揀多個主菜tim….不過我覺得兩個主菜我會頂唔順….就試左498哥個……



呢個佢送既….講左一大堆英文…無人知係咩….


最神奇…..食完都無人知係咩……..淨係知好好玩….因為碟下面放左d乾冰…..飄d煙上黎超好玩~



頭盤得我一個人揀呢個….脆炸軟滑水牛芝屎配鮮蕃茄


無人欣賞佢喎….得我一個覺得好食…..但我真係覺得ok喎



湯就要左日本蘑goo清湯配香草鵝肝蓉….唔…有d鹹喎


omg…仲有d紫蘇味…..好臭…..不過我好鐘意佢用d汁係隻long住佢既碟度畫左d goo係度…我用力擦過真係擦得甩架…..畫得好得意~見到無?



主菜係焦糖燒鵪鶉伴鵝肝及薯蓉…其實ok既~


不過唔係我平時大力推薦既類型囉…自己諗下啦…有d漏tim囉



呢個不得不讚….要大力表揚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~成架車推入黎~



近d睇下…可以每人揀三款甜品~~~~~~~


咦…我唔鐘意食甜野架喎!



我揀左呢三款~三款都好好好好好食呀~


左上哥個係拿破崙……好味到….超鬆化…好好味….朱古力雪糕有朱古力粒…朱古力味又香濃……正!!!!!!!!!!



呢個都好正呀!!!!!!!!!!!又靚又好食…..真係好好食囉!


又唔漏….充滿士多巴梨香~~~~~



我揀左熱奶茶…..但太飽我就無落奶齋飲茶消滯….






伴以經典糖果…估下最好味係邊粒……


係綠色哥粒~唔小心食左第二粒粉紅色既……頂…….玫瑰花味囉…嘔….玫瑰味點可以放入口架……



總括黎講鄉下仔覺得佢d麵包同甜點異常出色…..主菜一般…..試過下就好了…..







今日呀…..

我放左工好想好想食鹽酥雞…五分滿分…我想既程度應該有六分!!

買左個葡撻請人食…..之後就唔捨得買鹽酥雞請自己食….

哼哼….點知哥個人竟然話:我今日唔肚餓…..

激死人……..

不過佢後黎都有send msg多謝我

我又開心番…

我都話我呢個天秤座係咁架啦….哈哈~



中午番工哥時臨出門口…..

聽到我老豆開鎖匙番黎….於是我躲在木門後…

佢一開門我即刻衝出去扮鍚佢

明明就嚇到成個彈起…..

又要強裝振定:咩呀…咁就以為嚇到我呀!

哈哈…我要成日整蠱你~爽呀



以~~~~~~~~~~~~~

點解依家心情又好似麻麻地架…..

唔制呀………

有時發現呢個世界真係好巧妙~



報時—-距離上海世博仲有:1日咋!

好驚呀咩都未執呀……要好好計劃後日一放工時要做d咩

等成個計劃行得smooth d~

沒有留言:

張貼留言