2010年5月13日 星期四

台灣環島遊20100423第六天Part 2(又凍又落雨)

好辛苦我先至背到日文三十音….所以我今日上堂都係左望右望……睇下隔離哥兩位朋友仔咋~哈哈~過左關有一百分~不過日文呢家野真係……..好難呀….上一堂學完五十音同少少野食名我先至重燃希望….今堂咁快就教句子同文法……救命呀……好難呀今堂….下一堂又話去旅行番唔到….咁點算呀???下下一堂仲要照常測驗…..想點?咁大年紀受唔到咁大刺激架………..可唔可以放棄??哈哈~



2010-04-23

第六天—-Part 2(台北)

由十分搭番車出黎去到唔知咩站….再轉巴士上高山…..終於都去到九份喇~聽就聽得多…..真係第一次去咋~都幾轉折

又係落雨同凍冰冰囉……成班人唔理三七廿一……即刻衡入去第一間鋪頭……因為有d人連礦工飯盒都無食……雖然我有食….都餓到打鼓……




係食牛肉麵架…..第一次食台灣牛肉麵~


睇佢外表又唔係太光鮮……但係講真….又幾好味喎~d牛肉仲林林地~個湯又好飲…..仲幾平tim~



食飽就行…..行過聞到香….又食!又唔太濃味…

但係哥種幽幽既芝屎香…..唔~yummy~



我成日以為呢個係一個景點…猛叫crystal帶我地去

原來只係一條普通既樓梯….哈哈~成日都見人去就影架嘛~



行呢度其實我覺得好似行緊大三巴架…手信街咁囉~

我都無咩野買….影下相…叫做黎過下咁囉…



同埋佢開左d燈籠仔又真係幾靚既~~~



又搭左超耐巴屎由九份直接番去台北….今晚要去食既係—-馬辣頂級麻辣鴛鴦火煱………真係………….十級正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




如果唔係訂左位我諗排兩個鐘都食唔到….超勁多人……我未食過麻辣火煱喎….第一次試……佢麻辣哥邊……超勁好味!!!!唔食得辣既人都會唔理辣唔辣而走去食…..真係勁有魅力………仲有….佢d牛肉…..極品!!!!!襯埋麻辣湯……唔使點其他汁我都已經覺得好好好好好好好食!!!!!!!!!!!!!d蜆仲會爆汁tim…..仲有呀…佢又係任食貴雪糕!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!下次再去台灣….係一定一定一定要食!!



唔係講笑……真係一定要食….我依家諗起都流口水~







今日有無發生d咩特別事??

無喎……

都係咁咋……

不過自我感覺運程好左囉~

算唔算特別呀??哈哈~



功課….

咪攤哂係度未做囉~



報時—-距離上海世博仲有:六日~

沒有留言:

張貼留言