2010年5月26日 星期三

搵命博上海世博之旅20100521第二天Part1(陰天及後有少太陽)

真係救命呀今日….堆積如山既人潮……多人到死…..加上….我覺得我又被佢傳染d病菌俾我…..我今日感到喉嚨有d痛痛地….仲不停流鼻鼻…..其實佢已經唔係第一次傳染俾我架喇……救命….我依家係屋企仲不停咁打乞痴……又係咁….唉……….仲有…好巧妙….我今日做過幾個有臭狐既人….係臭到幾丈遠哥隻….有無d咩提示???我唔想病呀……………………..  :(



2010-05-21

Day2—-Part1(上海)

好喇…我為大家直擊上海世博啦….我地成兩點幾先撻落床….六點又話要起身…為左…世博囉….唔知幾年一度囉….諗住早d爬起身攞中國館預約嘛

多謝臭男人舅父幫埋我地買飛~




我地由酒店坐的士去到世博場地….叫司機停係五號閘口….點解要係五號閘口??因為無線新聞既方健儀話五號閘口係最近中國館既….

見到中國館無??好大霧呀~我地到達場地外既時間係:0810…….



但係….已經有咁多人到左喇…………….

呢度只係一小部份….前面仲有打哂蛇餅…..呢個時候我已經無信心入到中國館



講起五號閘門….又有一段古…..遲d再講俾你地聽…………

認住佢先呀…..



成班女入場前黎一個自拍……仲叫做岩岩訓醒..有d精神

其實又唔係真係話咁精神架喇….訓得哥四個鐘……………



一開場….過左安檢….入到去就九點三….即刻衝入去中國館方向

其實跑左好耐先到….我地懷疑方健儀呃我地….黎到中國館樓下…..沿住佢行希望可以搵到個入口…..其實佢d指示好差….又無路牌….就算有…都唔清楚….仲有一入場…..一張地圖都無…..好彩臭男人出發前有送一張俾我地……..講真…我真係覺得入面好亂…………………



見到有條隊入去….跟入….咦??咁少人既??唔通條隊好長???



行到去個入口….我地好疑惑…唔使人潮管制入??於是我地問工作人員…係咪唔使預約??佢地一臉疑惑:不用呀!…………於是我地四條女好開心咁手牽手咁(係真係四個女仔手牽手)講一聲:yeah~………衝衝衝….衝入去…..仲見到北京!

仲有我想講世博d志願義工第一件事要學既係…..影相….真架….佢幫我地影d相完全九唔搭八…..淨係影到我地又影唔到d景…..唉



跟住我地發現有好多省份既…有四川…雲南..貴州..重慶等好多好多










重慶個館裏面仲有呢個麻辣火煱…一禁佢旁邊d餸…佢就會入煱中

好似打緊邊爐咁…好得意~令我諗起台灣馬辣



咦~海寶&兵馬俑呀~match得好搞笑~~



莫高窟都有????唔係真係係哥度搬黎架下???



影完呢張相之後我就覺得我地……有少少玩完既感覺……….

我行左好耐….唔見有任何清明上河圖既指示……..於是我就問個幫我地影相既工作人員……

自己轉普通話頻道…….

我:請問….清明上河圖是在這裏嗎?

工作人員:…..不是呀….那個在中國館主場館裏面..

我:那…………………….這裏是甚麼呀?????????????

工作人員:這裏是中國省區市聯合館

我:下?!!!!!!!不是吧….那我們怎麼辦?

工作人員:你們有預約嗎?

我:下…..沒有

工作人員:那………….現在應該沒有了….因為在九點零七分的時候已經派完….

我地入去之前….仲以為自己唔使三分鐘入到中國館…..諗住向人認叻…..點知……..原來我地真係好天真…好傻…..仲開心到手牽手衝入去….原來得個吉…..







今日我好唔開心呀…..

原來真係好難得到全世界人去認同你…..

我都無諗過人地會咁諗我……

真係從來都無諗過…….

或者錯過一次….真係會以後都俾人有咁既感覺???

但我唔覺得我係一個咁既人囉………

實質你地知道既…又有幾多????

話就話我唔理人地點睇我…..

原來我仍然好在乎人地點諗我呢個人………

或者生活係呢個社會…大家都係好似我咁…….

話就話唔理…但係知道左又會好介意….

但我知當你聽到人地咁講我時…..你既心唔會比我好過….一定唔會……

我都知你信我….

"這是我現時的唯一安慰" [youtube http://www.youtube.com/watch?v=jdUGw640BKs&hl=zh_TW&fs=1&border=1]

他 反對就反對 亦都跟你愛下去猶如在 大戰炮火裡 毫無懼色衝過去
誰狂怒 誰攔路 誰話我共誰 不登對
無能力與霸權比賽 還是可 比他多老幾歲


二百年後在一起 應該不怕旁人不服氣
團圓或者晚了廿個十年 仍然未捨棄
換個時代在一起 等荊棘滿途全枯死
這盼望很悠長 亦決心等到尾 等得起


先 殉了情不對 未反擊過已後退
寧憑著 耐性與骨氣 維持自尊撐過去
誰強韌 誰長壽 誰便算勝利 擊不碎
仍然共你企在這裡 捱著等 身邊指控死去


二百年後在一起 應該不怕旁人不服氣
誰人又可控訴廿個十年 仍然未捨棄
換個時代在一起 等荊棘滿途全枯死
這盼望很悠長 撐到尾


就算貧病或失憶 都爭口氣從旁保護你
頑強地等再過廿個十年 等整個世界換風氣

歷劫還是在一起 這種堅決無人可比
看戰事多悠長 亦決心打到尾 心不死




今日又唔開心….又病…又凍…又喉嚨痛….

what a……….day…………

我好少會傷風喉嚨痛….

多謝哂你…..



好彩放工有寶寶買糖果氹番我…

我兒時最愛的糖果….粉糖~

不過身體不適未食住:]

沒有留言:

張貼留言