2010年5月11日 星期二

台灣環島遊20100422第五天Part 2(陰陰天凍凍地)

今日朝早真係好ok~下晏開始唔係好掂…..遲遲遲….想暈~又係咁….番工放工……放工番工…..一個循環!不過今個星期六日會好d….因為唔使番學嘛~又可以去玩下~仲要去傾下上海d野~華…..差唔多成個ep既人都去上海~好恐怖~



2010-04-22

Day 5—-Part 2(台中->台北)

其實一去到台北就感受到氣溫既不同…..又陰天又陰陰凍喎……好凍…….好彩寶寶借左件底衫俾我….唔知點解同我條leggings咁襯既?哈哈

西門紅樓~到此一遊~(好押韻)…..




我以為佢係街市…點知裏面有好多唔同既得意鋪頭喎~






行完佢地話去買珍珠奶茶飲…..我仲諗有咩咁巴閉

華華華………….點鬼知咁鬼好飲喎~~~~真係好好好好好好飲呀…如果下次有機會再去台灣….我一定再飲~d奶茶咁好飲唔知同佢本身係賣茶葉有無關呢?????



輪到寶寶好期待既:阿宗麵線

真係好好好好好味喎……比起我四年前的記憶…….好味得多…..是因為心態的改變嗎?連d大腸都好好味囉……澳門都有間類似既…..係教業學校條斜路賣胡椒餅哥度…………但味道真的不能比!



跟住就分開左行….陪寶寶去搵相機街…買菲林~

途經一個古老郵局…..唔知點解覺得有d上海古舊feel



買完菲林又番去西門町行街街啦~

我記得呢個時候落住少少毛毛雨…..黎到台灣既第一次落雨……奇蹟!行到有間鋪頭專賣日本雜誌…..好恐怖….有多本….好多野送…..仲會將雜誌送既袋show出黎俾人睇…..yeah~等我唔使盲中中咁買(因為有時睇個封面靚….開到出黎同圖片差九丈遠~)..感覺上好似多過係日本睇咁~



行完西門町之後….就去左食飯….去左雄一烤肉(任食)

唔知點解我個樣爆串…哈哈….明明好開心~我地揀左最貴哥隻任食…有多d肉同海鮮揀…..仲有埋打邊燼~



個清酒煮蜆好好味呀….叫左超多次~



最開心有棉花糖烤喎…..好好味呀~外脆內軟~雄一既烤肉都唔錯~



最正係任食呢隻雪糕~我係800伴睇過~

成百幾蚊一盒….所以我先唔捨得食~依家….任食囉….佢成個任食都係哥百幾蚊…又烤肉…又火窩….又雪糕….食得出佢d料唔差囉…..我知佢無蝕…..但我真係覺得佢好恐怖囉!



俾你一次過睇哂我寄既Postcard喇~

好靚呀~係西門紅樓買架~可惜…寄埋呢次唔再寄喇~







本身諗住今年放大假可以去下希臘….

不過佢又咁亂…..

應該會泡湯喇……

噢….

好唔捨得……. ;[

其實玩先係我既職業~

好野聽日係星期三喇~~

我要食個靚早餐開會~



報時—-距離上海世博仲有:8日~

沒有留言:

張貼留言