2010年5月10日 星期一

台灣環島遊20100422第五天Part 1(陰陰天凍凍地)

星期一喇~不過今日無平時既星期一感覺….硬係有d唔同….唔知咩原因呢可~heeheh…好開心放工行左個好開心既街街~



2010-04-22

Day 5—-Part 1(台中->台北)

起左身之後十一點幾check out左之後….我地就去左一間叫做Mr.38既餐廳醫肚先…..係一間專係食咖哩既餐廳~Mr.呀~

我就叫左個泰式炸蝦餅咖哩飯…..d咖喱唔係唔好食既….不過咁早要我食咁多大個飯…..好漏呀~不過都ok好食!




食飽左十二點幾….我地就出發去台中高鐵站….

又係時候同台中say goodbye lu~…..都係一個鐘度就去到台北~



到達台北丹迪旅店(Dandy Hotel)



都幾新既一間酒店~好似開左唔係好耐…..由一間舊酒店翻新…感覺….幾young~



唔知點解…..覺得個數字好靚….哈哈



我地貪平….所以揀雙人床既雙人房…..其實都唔差~

我地知道呢間酒店有d房係有主題既….仲好想睇下tim…不過我地兩個抽唔中~



走廊有好大張畫…畫哂365日既每一個公仔~


睇下我生日哥日~係隻老鼠仔呀~好襯我呀~



點知後尾知道左…成間酒店得四間房係有主題….我地租左四間房…….有兩間中左~~~好勁呀~~~好羨慕呀~~~其中一間~



無啦啦又有個琴……好得意呀間房…..好綠色呀…唔知訓得舒唔舒服呢~



另外一間…好聖誕節同冬天feel~





點解喎….點解無我地份喎~~嗚嗚………………好靚呀…邊爐小組成員…….無一個中….唉



人地間房就算無主題….都叫有個騎樓喎……..


救命…..就係因為貪平……….哈哈~





頭先食飯飲番之前d蕃茄薯仔湯…

老豆:下次想飲咩湯?

我:我想飲…..粟米….煲…..

老豆:你阿媽唔食得蘿蔔喎…

我:……唔…….咁粟米煲……

老豆:粟米煲忌廉湯啦….

我:下…..忌廉湯我使乜你煲呀….我開罐頭咪得囉

老豆:哈哈…咁你想飲咩??

我:一係煲西洋菜湯囉….一係菜乾湯….

老豆:唔煲!

我:點解?

老豆:唔煲就唔煲

我:………….你係咪唔識煲呀??唔好扮野喎

老豆:(此時有人以笑遮醜…請自行想像)係呀..你又知既….哈哈…我真係因為唔識煲呀~你教我煲啦~

頂佢唔順……哈哈



報時—-距離上海世博仲有:9日!

唔知去之前寫唔寫得完台灣之旅呢?

沒有留言:

張貼留言