2010年5月16日 星期日

台灣環島遊20100424第七天Part 2(天陰但無落過雨)

哎呀呀….好少係星期日朝早寫blog~因為今日十二點起左身…..行黎行去…..用大半個鐘做左份功課(yeah~)…….又未出得門口住……哈哈~咁就寫下囉~噚日去左同佢地食飯傾下去上海d野….好開心….真係感覺就黎要去旅行喇….我覺得個行程都排得幾好~都唔算太趕….除左行世博哥日之外~



2010-04-24

第七天—-Part 2(台北)

去完誠品我地就去左食晚飯附近既地方行下…..係忠孝東路???忠孝敦化??唔記得….總之係潮區啦…..有人話:一見到對undercover鞋唔理幾多錢都照買….跟住我地話:四千蚊都買???…..有人話:碌卡買囉….我地話:一萬蚊你都碌卡買???….此時佢已經感到好驚慌~唔敢再出聲~




咦…原來邊爐小組又有合照喎~~~~



呢個burger king超得意…由三個人組成….


要排排企先可以變成一個漢堡~之後綠燈佢地又解體過馬路….超搞笑~



夜晚就去左一個任食既地方….但我唔記得叫咩名…..好多好多野食…..不過由於中午個鰻魚飯好漏……….搞到四個人都好飽~是晚淨係得邊爐小組成員食飯~個餐廳真係好鬼大….多過葡京自助山~





好勁….用超多冰雪住d汽水…..一定爆凍爆好飲…

睇下d煙~



之後去番西門町買老天祿….新東陽…黑橋牌…..之後番去….明明就話好飽….係酒店坐一陣…又話出去食野…食crystal話上次食過好食既甜品…



引發起二人豆腐既笑話~哈哈哈….真係好好笑~笑到成間鋪都聽見~



不過我平時就唔係太食呢d煙硬野….不過呢個都ok~



極力推介呢款7仔買既雪糕批~爆勁好食~~







噚日親暏一場恐怖既拔牙場面…

陰公豬….睇見都鄧你痛

一路睇仲一路有d想嘔….哈哈~

鬼叫你要靚咩~



今日星期日都要悠悠閒閒咁過

第一件要做既….

就係約少女下午茶先~

仲有….買下旅行d野…

夜晚再約寶寶食飯~

咦…全部都係食既?

唔怪得又俾人話我肥番啦…仲要係塊面囉



報時—-距離上海世博仲有:3日!!!!

i am ready~

沒有留言:

張貼留言