2010年5月6日 星期四

台灣環島遊20100421第四天Part 1(好熱好熱好熱)

今日星期四….好悶熱….放工去買左一兜麻辣包去上日文堂……換左個miss上堂…..感覺好好多…….開始覺得學得開心….同埋想學~太好喇….我要堅持練好五十音~上完就同左寶寶去食泰國野…好耐無食過……..之後仲可以去食麥當勞朱古力新地……傻左~



2010-04-21

Day 4—-Part 1(台中)

係Le parker度食佢個早餐….估唔到都幾好食喎~

好可惜我咁早食唔落咁heavy既早餐~就咁食左裏面d餡就算lu~




呢日既行程安排係去睇薰衣草田~不過我地之前都無諗過睇架…本身好似係去清境農場…..不過路途遙遠…..諗諗下唔知點解去咁遠睇幾隻羊…..我地又有老有嫩……就打消念頭喇…哈哈~



薰衣草園入口~阿寶真係有d似盲人…有兩個社工帶佢去街~




我和杯的婚紗照第二回…..想死未?~坐千秋~好浪漫~



園內景色~唔係多蚊喎…係多烏蠅囉….吹唔脹~





行行行…..行去睇薰衣草…其實佢都有種好多唔同既植物既~





哈哈哈~見到喇見到喇~不過無想像中既多囉~





好啦…..我承認跑左入”薰衣草田內”影相啦….哈哈~





拿拿拿…..燕早又出黎喇…小朋友怕曬嘛…….



呢個long long愛黎做咩既呢….er….唔….呀…..唔知喎~



呢個可以攞你張入場券放入去扭制….

咁張入場券就會壓出”夢想成真”幾隻字…..不過張野我唔知飛左去邊lu~



係個薰衣草園有個旋轉木馬喎…..千奇百趣~







Wanted:誰是你眼中的那粒蘋果?



報時—-距離上海世博仲有:14日~

兩個禮拜咋~

小籠包既呢~

沒有留言:

張貼留言