2010年5月12日 星期三

台灣環島遊20100423第六天Part 1(又凍又落雨)

今日….er….今日….er…..我都唔知我自己做過d咩~哈哈….死啦聽日日文要小測五十音呀…..我依家仲係溫左21音咋…點算???唔通要食老本行????哈哈~



2010-04-23

Day 6—-Part 1(台北)

呢日起身天陰陰….仲落大雨tim….落雨都唔緊要…好凍呀……已經著左兩件外套…..都係頂唔順…好彩寶寶借條頸巾俾我je~咦……點解又同我對leggings咁襯既???哈哈…呢個時候我地係瑞芳車站等轉車……為既係去十分!!





企係個車站等車轉凍到喊….食完早餐就無食過野….所以我地幫襯係左車站擺檔既阿姨…….我話同佢影相……….

佢自動波攞個假飯盒同我一齊影~好搞笑好nice~右手上哥包係佢問我食唔食辣….我話食….佢就俾左呢包佢自製既菜甫俾我喇~~~包菜甫…..好好食架~哥度咁凍佢地點暖住d飯盒???用最原始方法…..吸棉胎~哈哈….仲有…佢個飯盒叫:礦工飯盒~好正呀個名~多謝六十蚊台幣一個~



睇下個樣係咪覺得好難食呢…全部一樣色

結果……



礦工飯盒係俾人搶住食既呢~係一個家庭味既飯盒~

睇下呢兩個礦工~…..真係好好味架~下次有機會瑞芳轉車….搵下礦工飯盒姨姨~包你食完暖哂



轉左兩次車終於去到十分喇~~~~~~好凍呀..真係凍到震



好靚既十分幸福天燈…唔知我係咪真係”十分幸福”?



我地黎係為左放天燈既….見到落雨…都有d擔心~



十分呢個地方都幾得意….火車軌兩旁有商鋪~




重少女雜誌味喇卦~XD……哈哈哈~


我覺得幾靚架~(d景)



寫天燈~我地揀左四色~有健康…愛情…財運..同事業….實行大包圍~


真係自己用毛筆一筆一筆咁寫上去架~仲唔小心滴左墨落褲度tim~



現在看相才發現….天燈上寫的東西………..


真的是那麼巧妙嗎????????謝天燈~



點左火脹左喇~~~~當時本身好凍………

但天燈充滿熱氣~仲點亮我地各人既幸福!!



飛走左lu~我地個天燈係跌跌撞撞地飄走~

哈哈~乖d喇~拜拜~



再見~暖暖的天燈~冷冷的十分~不知有否機會再來~







今日…….

臭男人:喂….有無覺得自己似小雲?

我:無喎….點解似?

臭男人:唔知呀…..又係咁傻傻地既

我:下??我係傻…..但同小雲哥d唔同….小雲哥d係真係唔識野哥隻傻…..即係白痴哥隻傻

臭男人:係呀….你咪係咁囉

我:頂$($^%

又被佢窒得我咁應…..



黃皮今日上左黎我屋企攞左個gip gip走喇~

希望佢獨自一個去美國順順利利啦~



係喎…..份功課仲未做完喎

仆街喇…..



報時—-距離上海世博仲有:7日!

沒有留言:

張貼留言