2008年11月2日 星期日

與食有緣

過左一個好飽的週末……..星期五放左工之後……番屋企行黎行去左一陣之後…………就出發去左同毛寶去觀光塔一間叫riverwalk既意大利餐廳試新野………佢個環境都幾好….望出去就係澳氹大橋….本來想坐出去望下海景…但係實在太熱喇所以都係坐左係裏面啦….佢個樣好似好高級咁..諗住佢d野價錢又唔貴d野應該大極都有限……..仲叫左三樣野食………..點知…





我地叫左….一個唔知咩粟米片….係好有墨西哥味呀……不過都幾好味喎…..但使唔使咁大個呀….食完呢個都差唔多飽滯…..跟住就仲有個凱撒沙律……………..食完真係飽左八成




點知我地叫個pizza黎左之後…….呆左…………..超大個呀……七十幾八十蚊個海鮮pizza使唔使咁大個呀…………….pizza hut都唔夠你地黎啦……………….我諗要三個人至四個人先食得哂呀……我地兩個一半都食唔到呀




星期六要番學校做功課….做完之後番左屋企整左個海鮮大餐….食完仲睇埋翡翠歌星賀台慶………..噢….食左咁多海鮮加支白酒都係每人一百蚊度………..有每人一大隻蟹…三隻大蝦(真係好大隻呢)……….四隻帶子…….好飽呀……




噢…..欣欣杯去完台灣番黎喇…好開心呀……因為佢買左我仲未買既最新的anna sui-night of fancy香水版俾我….同大鴨佢地送俾我的大版又臭成一對喇




還有我指定想要的蝦沙律飯團….聽日就可以愛黎做早餐喇~仲有阿杯仲買左一個韓式泡菜燒肉海苔飯卷………….好好食呀………….不過無影到相喇…因為記起要影既時候…………我同爸爸媽媽已經將佢五馬分屍左佢喇




仲有其他有用的手信啦….謝謝小杯杯..


沒有留言:

張貼留言