2008年11月13日 星期四

暫別blog界

今日我就要踏上我既旅途喇!!!今次既第一次個人出門真係一個新挑戰呢………..不過可能過到去挑戰會更多!!!!!或者有更多既第一次…….但係臨出門口我都要係度講一講野!!!我真係無聊呢……….不過可恨今次沒有你伴我同行呀……..仲有邊個呀????咪你囉…..我淨係send過msg叫你睇我個blog之嘛!!!會好掛住你呢!!!



陪伴我走過呢個旅程仲有呢樣…..不過未決定帶邊本




當然仲有佢啦…阿寶已經著哂冬天衫去美國喇…我都準備好!




我要十日之後先再同大家見面喇….希望大家唔好太掛住我掛到係張床度喊啦….(嘔)

沒有留言:

張貼留言