2008年11月13日 星期四

日本瘋狂之旅20081006---第十天(竟然落大雨呢~)

寫到最後一日喇…..即係第十日….一早起身….我地要搭十一點機….所以今日係無行程喇………..等左大半年….終於要完喇…………可能係日本太過唔捨得我地….連個天都喊呀(嘔)….不過今次我地完全唔使係室外搭車…個巴士站就係我地酒店樓下咋…..咁爽都係第一次咋……好彩去大阪每一日都係咁好天咋……….如果唔係我對大阪既印象可能會差少少啦



這天在機場買的唯一手信…拉面一大盒!




又有我最愛的飛機餐喇…係牛肉薯蓉..不過麻麻啦



還有最鐘意影天空既相……………




台灣上空(因為今次要轉機台灣)



大阪我係會一定一定會再去架….等我番黎呀



明天就係去美國既大日子喇………..我希望我會識得轉機唔好轉錯機去錯非洲番唔到黎啦…朋友仔要保佑我呀!!

沒有留言:

張貼留言