2008年11月12日 星期三

日本瘋狂之旅20081003---第8天part3(天朗氣清)

一天post三次…….我真係好得閒…..但係我仲未執gip呀….救命…….食左粒藥依家先好少少無咁頭痛



我地係京都仲有參觀另一個神社……入到去當然第一時間係衝入去買我最鐘意既符啦……仲要係xx符tim呀





行完出黎之後已經係”卻是近黃昏”….難得的美景




京都街頭有等人收養既可愛小貓



之後買左少少野我地就離開左京都lu~番到去大阪梅田…..由於上次個摩天輪坐唔成既關係……所以我地今次就轉左坐火紅色哥個摩天輪喇…………不過太近影唔到相lu~不過摩天輪既所在地Hep5商場有超多野買呀…係我地酒店附近…….不過到左差唔多關門時我地先發現呢可惜



坐完摩天輪之後……..我地就行去食野喇…..行緊既時候經過一條天橋…….我同阿杯好趕咁行緊既時………….突然間…..傳黎一聲美妙既歌聲……………我同杯杯都同一時間望番轉頭….原來有個女仔係度表演……….當時佢只係哼左一聲…..就已經吸引左我地三個一齊停低聽佢唱歌…..佢既歌聲真係好好聽!!!!!!!!!!!發現原來我地平時真係應該放慢腳步去感受下呢個世界…..會發現有好多野你都係未發現到架…..甚至可能會錯過左……..之後我地仲有機會同佢影張相…讚佢唱歌好聽同埋買左佢隻碟呀~~~希望佢會有成名既一日……因為佢既聲音真係驚為天人咁好聽呀…..唔知下之會唔會再係大阪見到你呢?



到達目的地魚心壽司!!係有書仔推介既



不過不失啦….反而我又覺得池袋哥間好食d喎



海膽壽司唔錯啦…因為成板海膽擺係度你自己食幾多就整幾多…….你睇下我整到舊壽司幾大舊hehe




仲有影到好靚既三文魚子壽司…..會令到反光架



今日收獲唔錯啦!!見唔見到右下角隻碟呢..頭先個女仔架



總括黎講…………..京都係非常之好玩的….如果有機會我係會深入少少咁玩…….初頭係覺得京都係上左年紀既人先會去…但今次去過之後又改觀左…………有d野你唔試過真係唔知架…..京都d風景咁靚下次試下第二個季節去先得!!



哈哈….呢日所唱既歌

我:攝氏四十八度……跳著野蠻的舞

阿杯:未知….嘗未示意

兩首唔同既歌….雖然都係快歌….我同阿杯就係不停狂jam歌呢四句歌詞………..搞笑………

距離我既美國之旅仲有一日咋…………..我真係爆炸咁緊張呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

雖然去十日但係我真係會好掛住我的朋友們架



沒有留言:

張貼留言