2008年11月9日 星期日

觀"相"大會

今日真係好驚嚇呢………..放左學之後同左毛寶一齊食蟹…….但食完無耐佢塊面就開始變紅……….鼻周圍仲突然凸起硬哂…..嚇死我喇……………所以就拿拿臨同左佢去睇急診………..毛寶仲話頭先以為自己個鼻會硬到甩呀…..上到山頂仲以為好快….點知超多急症…..好似好多人痾痾嘔嘔咁….我仲同毛寶估佢地都唔知係咪係同一間鋪頭食完先出事…..仲有一個坐係輪椅度佢阿媽好嬲話無醫生理佢個女…..仲話佢個女出去食完野番黎之後就係咁…隻眼圈仲黑哂咁話……跟住又有另外一個阿e傾住電話行入黎….個謎團終於都解開喇….聽到個阿e講話:係啦,岩岩去完美食節就搞成咁喇…….華……今年我係度奉勸大家及各姊妹都係唔好去美食節好d喇….真係有好多急症都係痾痾嘔嘔架博唔過呀!!!!等左好耐先到毛寶….我仲攞個iPod出黎聽下…點知我連一首歌都未聽完佢就睇完喇….真係吹脹…..所以搞到呢個時間先寫blog囉……………



星期五晚會完marco之後…..食完泰國野就同左鴨妹們去crown飲野喇……..今次既主題係觀”相”大會….係睇番小貞之前去澳洲d相………….佢就好啦……..可以去玩咁多日…..又可以見到佢既最愛的澳洲掟….滿足左多個願望呀!!!!!!!!!見到d咁靚既相….我都要努力d先呀!!!我希望之後都有機會影到d咁靚既相啦!!………..飲野哥時既氣氛都幾好丫…..希望快d有多d聚會聯誼下啦……….最緊要係可以玩下新識既遊戲—->鬥地主…好娘屎…….依家先識識地…………多謝男人教識我們這班傻傻的人喇!!玩完個遊戲之後我覺得我都幾聰明喎哈哈





成個過程最可惜就係………..我曾經係被稱為特飲教父….因為我叫d野飲通常都會好飲…..少女們都會跟我叫的……但係呢晚我貪得意叫了一杯叫dirty martini既物體….係佢黎既一刻我知我自己輸哂……….杯野睇落真係好dirty…望落好似好似洗碗水咁囉………..一睇就知唔好飲….點知飲落…….簡直唔係唔好飲咁簡單…………….直頭係危害人體健康!!係非常的鹹….我認為我飲完係會腎虧的!!!!!所以飲左兩啖之後已經無飲….後來更成為鬥地主輸左既懲罰…做得懲罰可想而知有幾難飲啦!!!!



唔知點解d坐位前面會有火噴…..未行過去之前同小貞講緊……話無啦啦有堆火…小貞仲同我講話假既…….仲話我唔信一齊行過去摸下佢喎…………最後發現我想掂的時候………那是非常非常非常的熱………….好彩無一黎就真掂




很難得出黎的sasa…….但一出黎就會成日話自己好眼訓的….




高矮的強烈對比………….就好比我們社會中的貧富懸殊..同學明唔明?!




綜合的戰友們………….希望年尾既打賭可以把你打得落花流水啦




仲有d相係用fuji即影即有影既…………..質素唔錯…..但係我無scanner…..所以係用我部相機影比大家睇既…….好有心架!!仲有之前哥d都影左……..首先就睇下我地今次係crown既觀相大會先…………


被我逼擺呢個鋪屎好慘既男人


好少可可以同到iris影相…..珍惜呢




仲有上次欣欣杯生日既邊爐大會




噢…………當然仲有我今年既生日趴地啦…………..我就黎可以裝滿一本相簿喇……..希望繼績有你地呢班好朋友同我一齊去填滿呢本相簿啦!!




仲有正日生日哥日影既………..有我最好既朋友毛寶陪我…不過又大一歲lu~


唔….仲有呢張係咁多張即影即有之中我最鐘意既….因為好少女呢


如果有一天 我回到從前
回到最原始的我 你是否會覺得我不錯?
如果有一天 我離你遙遠
不能再和你相約
你是否會發覺我已經說再見

當你的眼睛瞇著笑
當你喝可樂當你吵
我想對你好 你從來不知道
想你想你 也能成為嗜好
當你說今天的煩惱
當你說夜深你睡不著
我想對你說 卻害怕都說錯
好喜歡你 知不知道?


如果有一天 夢想都實現
回憶都成了永遠 你是否還會記得今天如果有一天 我們都發覺
原來什麼都可以
無論是否還會停留在這裡

也許空虛讓我想得太多
也許該回到被窩 夢裡會相遇
就毫不猶豫 大聲的說我要說…………..—->王心凌   當你




依家已經係早上的3:30喇………仲係度聽緊呢首歌….雖然好舊……….但好聽……..



美國之旅已經正式進入倒數階段!!仲有五日咋……不過我咩都未買咋



今晚要加油繼續日本之旅呢…..請各位多多捧場呀:]

沒有留言:

張貼留言