2008年11月10日 星期一

日本瘋狂之旅20081002---第七天part3(大大大晴呀哈哈哈)

終於都做完ok sir份功課喇……..我地仲好勇敢咁第一個出去做presentation……好叻呀我地!!!不論個分數係幾多分…..個重點係…….已經做完…….唔…..明天會開審判大會喇…..等我食好d先…..第一日坐14號窗……..自我感覺良好…..但係我唔相信我仍然不敵臭男人囉………….慘….不過今日既新坐法都幾新鮮…..我與小貞…..見面十次…..一個鐘內…haha



我地去universal studio好似玩左四個game度咋喎…..有shrek 4D…..E.T adventure…….back to the future….spider man………都唔夠上次去迪士尼玩得咁多…可能我地無俾錢買哥d express卦……而迪士尼就有free fast pass攞………唉….又係要錢既…….不過黃昏時都幾靚既






好野……終於有d免費既野影下喇…..下….係一部爛車



我地曾經估計後面哥條係咩橋………..我仲好醒咁話:係喇….一定係日劇成日都影可條彩虹橋喇…….木村都有去過啦………但最後醒起…..彩虹橋係係東京….但我地依家身處大阪




小tt與南瓜瓜與怪貓貓……嘔….哈哈



我相信最難阻止就係我地扮鬼扮馬既時候…投入角色得好緊要





阿寶同毛寶講話好鐘意呢隻公仔….但係毛寶無錢買…..所以唯有同佢影張相就算啦…………好窮……好慘呀…..



我都唔好得去邊…我都好鐘意呢隻公仔…但係覺得自己無錢買…..但番到黎又後悔….幾廿蚊買公仔既錢都無咩…我成日都係咁…..番到黎先至識後悔……..唉



呢個好彩都係免費je….到左臨走先醒起要同佢影相…影得唔靚唔夠光




拜拜lu~不過日本既環球片場就可能唔會再黎住lu…..我地提早走去堀江行街街



行番出黎時見到呢間專係賣不同口味既爆谷專門店……佢地都佈置得好有萬聖節感覺….d爆谷有好多隻口味架….我地哥日要左芝士煙肉口味……對上一次遇過既爆谷專門店係十年之前既香港山頂凌霄閣….我記得我係要同一種口味



再行過少少又見到我最愛既固力果男人喇…佢真係紅呀黎到呢度都見到佢



行完街街之後我地就去左食海鮮爐端燒….叫做馬籠….係一個同事極力推介既…..d扇貝同埋蝦都燒得超級好食呀……….果真係不負眾望……..d蝦又夠大隻喎……話實在佢d燒粟米都十分十分好食…我話既….如果我再去大阪我一定會再黎食呀………..又抵又好食!!!!!我都要極力推介呀




第七天的戰利品….少得可憐呀…..如果唔係離開universal studio去左堀江發現愛既話……..我諗我心理同生理都接受唔到呢個刺激呀



總結黎講………universal studio既game係一定好玩過迪士尼呀………但係個問題係……..我覺得迪士尼有氣氛過佢好多囉……置身迪士尼會感受到好歡樂既氣氛…….而佢影d乜相都要收錢…..超姑寒….express又要俾多咁多錢先有………….記憶裏面係只有排隊排到好悶既情境……簡直呃錢呀!!!



距離我既美國之旅仲有三日…………..好緊張呀…..唔知係咪因為咁所以今日番工好多野做但都好開心呀:]

好叻呀我噚日…上左去美國領事館個網頁度做左個入境登記呀………..不過填完份form之後發現……….原來免簽證入境登記係出年先強制實施……..下?!白填….真係俾佢吹脹囉

沒有留言:

張貼留言