2008年11月6日 星期四

日本瘋狂之旅20081002---第七天part1(大大大晴呀哈哈哈)

哎呀………今日……也蠻享受和同事們相處的感覺……加上小貞歸隊嘛……….好鐘意對住佢微笑既感覺…..因為佢都會對住我俾番個溫暖既微笑我……….哈哈……最衰今日有人參觀….搞到我遲左收工……實屬我今日美中不足的地方……….算啦……又和媽媽在家對飲…….我覺得我地真係好癲………兩個人搞掂一支花雕大支裝…………好開心……..飲完之後……….原來我發現我還是會想起你………………..食完之後…..我地仲食左呢個甜品………..噚日細鴨請過我食…….覺得好好食再買番去同媽媽一齊食囉……….法式燉蛋….不過幾貴架



講左4parts都係大阪……….終於可以講到第七日既行程喇……就係去左環球片場喇~~去之前我好興奮…..因為我之前從來都未去過日本既環球片場…………….不過……..我發現佢連同d景物影相都係要俾錢囉….超姑寒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!不過值得開心既係…………….哥日超級天朗氣清呀!!!







我覺得呢度好似迪士尼入口哥度呀……….



第一個玩既玩戲就係呢個喇….史力加4D….好好玩呀



正在排隊既時候買了我去遊樂場最愛的爆谷…….一路食一路排隊…….我哥日好慘呀……一起身就肚痛呀…..愈排隊愈覺攰呀



入去玩梗係唔少得呢個4D眼鏡啦………..我跟杯杯的潮流演繹



睇4D之前就會見到這個如此靚仔既魔鏡先生喇…..



入到黎呢度總唔少得抄鬼扮馬既環節….萬聖節elmo呢



呢個遊戲十年前覺得好好玩……原來十年之後會有咁大分別



我地係Shrek同princess Fiona呀……….



影完呢張相…..有個職員飛出黎…..我以為呢度唔影得相又以為佢想話我…………原來佢話我係dreamer喎..俾佢嚇死



呢個成場最最最好玩既spider man……..真係好好玩………如果我有express既話我係一定一定再玩一次的~~~~~大家搵唔搵到我係邊度呀???我太細粒了…hehe….



狂歡三寶做戲時間…點解毛寶你好似卡通人物咁架????




看他的身型多健壯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



好鹹濕的欣欣杯…..摸人家的屁屁!!



我又係度做戲喇…………..好似係逼毛寶同我影架…哈哈



沒有留言:

張貼留言