2008年11月13日 星期四

日本瘋狂之旅20081004---第九天(都係晴天)

今日起身都好地地……一番到工又係咁……一去到十四號窗就開始頭重重咁……………不過好彩最後都無事…..可唔可以唔好成日都頭痛呀…真係對我造成好大困擾呀!!!今日係去旅行之前的最後一個工作日…..唔……好似好懶呀…..成日都行黎行去咁……睇下呢個人又睇下哥個人…….雖然只係去十日….但我都有唔捨得d同事仔haha…..



噢….我既日本之旅就黎去到尾昇lu~其實自己寫番出黎既時候都覺得好開心……..所以如果下次有機會去旅行都會咁樣繼續寫…..希望好耐好耐之後自己睇番都可以回味….



呢日係第九日喇……今日既目的地係神戶…..之前都對佢有d期望既………….佢同大阪既車程都幾近….不過由於我地訓著左所以過左一個站!!去到哥度我地就搭哥d觀光巴士…..遊下神戶既景點咁…….去左一個叫咩北野異人館(唔記得係咪叫呢個名呀)…….本來都諗住入去玩下…點知佢係逐個逐個館收錢….由於我地覺得太貴…..所以就無入到去lu..只係係外面影相……呢個就叫做風見雞之館…但我唔係咁清楚佢係乜囉





行過少少有個天滿神社……佢係一間要誠心先上到去既神社….點解咁講…..因為佢有一條好長好長既樓梯行上去先到……我就……係樓梯下面買左個符就算喇



我地就係住著呢d巴士環神戶遊架喇



係巴士既總站就會見到呢個可以話代表神戶(卦)既神戶塔





看看為了影靚相而訓街的毛寶



個人黎講非常之喜愛呢兩張相呀..好似好跳皮咁




還有必須到此一遊的神戶港….點解我係日本d蔭要咁曲既?




黎到神戶咩都無買…一黎無乜吸引…二黎就係知道自己會爆gip……所以唯一手信就係呢張巴士卡喇~



估唔到係日本食haagen dazs係咁平….500yen有兩個球..即係港三十五蚊度咋…所以我地都買左開心果味同奶茶味試




跟住就出番去大阪堀江lu~因為哥日係哥度發現好多愛…所以係神戶番黎去哥度囉…不過我唔記得呢張相係邊度影呀~



中午就食左個拉面……值得一提就係呢個拉面既食法好似冷面…..但點d湯就係熱既……..不過好無食就見人見智啦下



夜晚又去番前兩晚去既馬籠海鮮爐端燒….除左叫我地之前話好食既燒海鮮之外…仲叫左馬肉刺身試…都幾好味呀



所以話堀江會發現野架…因為我搵左好多日男人既生日禮物…..終於都搵到喇…………見圖中的tee…真係好呀…..仲有買俾細鴨既anna sui~都ok收穫呀



總括黎講……神戶是去一次就夠的….所以應該唔會去第二次啦……

沒有留言:

張貼留言