2008年11月12日 星期三

日本瘋狂之旅20081003---第8天part2(天朗氣清)

好了……到了part2喇!!!!!!!!我地行番落黎諗住走既時候俾我地發現呢間食甜品既鋪頭呀!!!!雖然我唔係咁鐘意食甜品……不過如果夏天係度食冰都幾有風味呀~





係呢d地方食甜品感覺特別傳統呢…..仲有好好味既紅豆甜品……….我諗個抹茶係好正宗既….不過好苦呀




其實阿寶都好想食架…………哀c



呀…..呢度已經係離開緊清水寺喇……唔好睇我咁自在…..以下呢段路係我覺得好難行既路……點解….因為我一路行一路好急尿………..我從來未試過咁急尿又無得去廁所架…..真係忍得好辛苦….行笛落去再搭巴士去番JR station先有廁所…..哥種急真係好難形容…..我曾經以為我會……..噢..不快



之後我地就搭車去左一個叫做嵐山公園既地區喇!!!!!我地仲去左一間有超級靚景既地方食飯呀….對住出面食飯我先知咩叫享受…………..好想再去…因為真係好靚呢…..好清靜tim





呢個中午飯係食豆腐餐呀….我覺得幾好食同埋幾豐富….不兩寶話覺得麻麻地囉…..我又覺得唔錯丫…..不過可能係我平時為食同埋對住咁靚既景啦!!!



食完無幾耐行到出街口…..見到雪糕又想食喇…..一食就到我呢世人覺得最好食既雪糕…………..好難形容…….北海道牛乳雪糕…………..好難忘記你…..又白又濃又滑………..我一定會再番黎搵你架!!!!!!….你哥種香濃…係我第一次試到



仲叫左一個好似冷面既物體啦…..酸酸地幾開胃…..同大家報告一下先………..呢個時候未夠三點…但我地已經係第四餐喇



手上面哥個雪糕真係唔好誤會係頭先哥個呀…..呢個係我地認為個雪糕太好食………而買既第二個黎架..靚人靚景靚雪糕



噢…..好出名既渡月橋呀



開心到跳起就係好似我咁啦…..haha



行過少少又係求籤時候…………..今次有d識解……………好準呀……………睇下病氣哥度……………寫住暴飲暴食注意呢……….好驚呀………………其他都係唔識睇啦




嵐山公園正門口…..都幾舒服架個公園…我地仲好想踩單車tim



去完嵐山公園…..再去祣園……買茶葉




見反應太過熱烈…….現正加推埋part3

沒有留言:

張貼留言