2008年11月12日 星期三

日本瘋狂之旅20081003---第8天part1(天朗氣清)

救命呀!!!!!!個頭今日又爆痛喇…………坐下坐下仲覺得自己有少少發燒呀………….希望我唔會有事啦……….我唔想被拒入境呀……….點解我成日都要頭痛呀????



已經講到第八日既行程喇….今日既行程係京都……又唔知清晨幾點起身lu…好似係五點幾呀救命…仲早過番工……..一出到黎搭JR個天都好似未光咁呀……..見到火紅色摩天輪呀



搭左八個字車…終於黎到左京都喇……呢朝早既天氣係…..好凍好凍好凍呀…………….早餐就梗係….飯團兩個啦




今次去京都又有一個新體驗…..就係係京都搭巴士喇…..全部係京都既行程都係搭巴士既……….最叻都係欣欣杯啦…….因為成個路程都係阿杯上網搵既….佢真係好叻呀……..不過我覺得係幾貴喎….搭一程無論搭幾多個站都好都係一律200yen….成十四蚊港紙喎…….又唔係太新呢~



第一站既景點就係去好出名既清水寺喇…..我地仲諗緊落左巴士段路要點行…..點知俾我地坐巴士哥時俾我地見到前面有兩個女仔睇緊日文地圖寫住清水寺……於是我地就話….佢地都係去清水寺喎…………..咁我地一落車都係跟實佢地啦…..當時見到哥兩個女仔狂笑……但由於佢地睇日文map我地都覺得佢係日本人…..所以無為意…..一落車我地梗係跟行啦……….點知佢地臨過馬路之前怒啤我地……………我先諗到….其實佢地有可能係識睇日文既香港人呢……我地真係蠢……我地又幫自己改日文名喇……毛寶係喪跟…….我係怒跟……阿杯係死跟………..救命——>我地食家行緊上去清水寺喇




終於行到去喇…..條路都幾斜架…咁先證明我誠心去哥度嘛





我地仲買左許願牌黎寫tim………呢塊係我既!!



唔知再去哥時塊牌係唔係度tim呢…….應該唔會啦……….不過我許既願唔知會唔會實現呢??????haha………



清水寺裏面真係好綠樹林蔭呢~~~~~



不過我地最終極既目標就係要黎呢度喇~~~~~~~~~~~~~地主神社呀………..係主要求戀愛運呢姊妹………超級多人呀!!!!!!!!!!



大家又估下我用左邊個黎飲水….答案係……..唔話你知haha



黎到呢個咁神聖既地方……我梗係有求下籤咁啦………….我求左既係半吉呀………..唔知算唔算係有一個好開始呢???不過除左半吉之外…….其他我都係唔知唔解呀




哥度總共有兩舊呢d石………聽講話只要你係一舊石哥邊合埋眼可以行到去第二舊石哥邊……咁你就可以搵到你鐘意既人喇………..我都好想試下….但係太多人喇….所以我就放棄左……..所以就唯有同佢影張相希望都有咁既功效啦



你睇下佢平日唔係假都咁人頭湧湧就知佢有幾靈啦………….咁我買d符咪………………..希望有用啦下hehe



我都有祈福呢……偷睇d日本人點做之後跟做….果然係怒跟呀我



狂歡三寶與清水寺留影…..好可惜仲未見紅葉啦



我將我哥張半吉既籤放左係呢度lu~



因為我想係去美國之前完成呢個日本之旅………所以我今日會寫埋part2……………請大家密切留意呢!!!!!!!



沒有留言:

張貼留言