2008年11月29日 星期六

搞怪眼鏡

噚日係星期五……..依家係星期六早上十時十九分……平時既我係絕對唔會咁早起身……….但因為好e又回來了…六點幾又嘈醒我一次….九點幾去完晨運又嘈醒我一次……仲要九點幾開始打麻雀呀…….死得未呀……好辛苦先等到既星期六….真係就咁就俾佢搞亂喇……….又要等下個禮拜六喇………..依家我都係偷偷地襯佢地打麻雀時先至有得上下網咋…..都唔知邊個係屋主………..



華……..噚日下晏多野做到呀…….尿都唔得閒去痾一篤……救命…..不過好彩放左工之後都有得行下街……..首先同小貞毛寶做左樣令我地下下個禮拜會好開心既野(暫時秘密哈哈)…..跟住睇左陣衫仔………..就行左去宏達陪小貞睇下佢d簿仔喇…..睇睇下又有新發現喇我地…………又有新既眼鏡玩喇…..我地一見到就係裏面不停笑不停偷偷影相……..又睇下邊個影得最好………邊個最襯呢個搞笑眼鏡….分唔分到邊個打邊個????人物有我…毛寶…小貞



第一個…..華….我想死呀…好襯佢呀




第二個………..唔…女裝眼鏡都幾襯佢呀




第三個……是否太好笑???兩張都影得咁震既???


由於個眼鏡同我地太襯….於是我地就決定買左佢黎進行下下個禮拜的活動!!!



仲有呀………….萬眾期待”吟遊詩人皮陀故事集”下個星期四推出喇……..我又一次可以親近阿波喇!!!!!!!!!!!!!!!唔知有d咩關於阿波呢?




美國之旅……努力中

沒有留言:

張貼留言