2013年2月19日 星期二

與小青蛙的飲茶約會:]

一般黎講…星期二都係比較少野做…..唔知點解今日咁q多野做既?????新年又過左….d0靚仔又番哂學啦…..點解仲係有咁多人架?????唔明喎????今日去覆診做少左個半鐘….個人仲係一樣咁攰……好想快d差電~~我有d朋友今年已經去左兩次旅行喇~~我一次都未去~~~~扭計中~~~



那年…七月份的那天~我們約了小青蛙去永利軒飲茶去~~~~







真係真係好鐘意去永利軒飲茶~~~~~因為酒店級既水準但普通酒樓價錢~~~坐得又舒服~~~真係超吸引~~~舊年7月去哥時係158蚊任選6個點心~~~




真係好正~~大愛~~~~~~







又叫左好鐘意食既蟹肉炒飯~~~~~




呢個小青蛙極度怕醜呢~每次一見面都係咁既樣架~~驚驚~~~




之後望耐左喇….就郁得自然d~~肯自己食下野~~





最後…我用一杯mini版小芝士餅仔…成功將呢個女仔…坐係我脾…影左呢張相~~~






唔記得同大家報告添~~
我新年有入過賭場~~其中出手賭過兩次~~
都羸錢呢~~~~
第一次羸了100hkd~~第二次羸了120hkd~~~~
我知金額好少~~~我都係小賭怡情咋~~~
都叫羸左220hkd~~~攞個好意頭~~
令我感到我今年運情都唔錯呢~~好開心~~



我的手跟我的背都很痛…
本應放工後就應該休息下….
唔好再用電腦…..偏偏我就係那麼的喜歡打blog….
以~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-8日~
報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-108日~
其實冰島d野真係好貴架…..
淨係粗略估計:
英國機票+冰島機票+12晚住宿(有酒店有民宿)+冰島租車+租車保費
一個人已經要19xxxhkd……………………………………
仲未計油錢…食野…買野……..
比我地估計為貴…………..因為6月係冰島旅遊旺季
酒店貴好多…………….
不過算啦…..一生人可能都係去一次jei….
唯有去完台灣節衣縮食到去冰島哥日啦~

沒有留言:

張貼留言