2013年2月8日 星期五

媽媽生日會2012

wakakakkaka~我今日攞番之前OT一小時~~~我提早一個鐘~~~收爐~~~~~~~~好開心呀~~~~頭先放工仲好得戚咁由23號窗掃落1號窗講:大家新年快樂呀~身體健康~~~~~那種非常認叻的情緒~~大家feel唔feel到呢~~~~~~~~~wakakakakka~幾驚行過俾人打~~~好開心呀~~~我依家已經安坐家中呢~~~~今晚又出街同屋頂人食團年飯~~~5日的新年假正式展開~~~~~~~~~~~~~~~~



新年咁開心梗係post d開心野應節啦~~~舊年的4月份~為媽媽的慶生會~~~(wakakak~我真係要急急的post番之前d相先得~~媽媽就黎生日喇~~我還在post舊年的生日照~~)醜醜~~……好鐘意呢張相呀我~~因為呢~~影到媽媽好高貴好優雅~~






中午去左觀光塔的singing bean食飯~毛寶請的~



我仲記得哥日帶左佢去睇3D的復仇者聯盟~~~~~~



亂行一陣我地就去左食MGM既自助餐~~我記得我地哥日行得最多既檔係…..生蠔檔~~



我想講…..我地星期日先再去MGM同婆婆食團年飯~~~~~~很快又要再為媽媽慶生~好開心~




哈哈~~
我前兩晚發夢見到爸爸呀~~
夢見佢同我地一齊去旅行..
好開心的~~
我:咦?!點解你會出現既??
爸:係呀….個個(死左既人)都係咁樣會可以同屋企人一齊去旅行~
我:係呀~~咁你同我地玩幾多日呀?
爸:兩三日咁啦
我:下?!陪多我地幾日啦~~~
爸:唔得喇…我都排左好耐隊先可以同你地一齊去旅行架….仲有好多其他排緊隊要同屋企人見面架~
我:0我~
其實大家信唔信有報夢呢!?!?!?!?
我真係信係我爹爹報夢給我的!!!!
因為我好耐無夢見過佢呀….就係新年之前夢見佢
感覺好似佢同我拜個早年咁!!我記得好似舊年新年之前都係咁!!
好神奇呢~~~~仲有我表姐都話之前發夢見到佢
話見佢拉住gip問佢去邊..
爸:岩岩去完旅行番黎囉~~~(個樣仲好得戚)
好神奇呀~~新年就是要有一些神奇事呢:]
點都好~起碼我知佢依家過得唔錯~也是一種安慰;]



年廿八~~~洗xx(唔識寫~~)~~~
我跟媽說:點解你新年都唔打掃下既??(指著亂亂的餐桌)
媽:下~唔使啦~執到咁整齊都就已經唔係我地既style啦
你…….好野…….
所以今日早走一個鐘要做既事就係…
為身體清潔…即係剪指甲~~~~
都算有為年廿八做番少少野囉~~~善哉善哉~~~~
wakakakaka~~笑暈我囉~~~



好開心呀~~~
過新年喇~~~
祝各位朋友blog友新年快樂~~
最緊要身體健康~~~
一家人團團圓圓~~~~
開開心心~~~~~
這是我為大家送上最好最真摯的祝福~



唔知今年新年有無機入賭場玩一轉呢~~~~
希望好似舊年咁財運亨通啦~~~wakakakaaakak~~~
雖然無咩特別節目~但和媽一起過就好了~



倒數:距離台北喪食之旅仲有—-19日~
好恐怖呀~~~~~仲有19日咋~~就快到喇~~~~
本blog年廿八收爐…初五啟市~~~
恭喜恭喜~~~~~

沒有留言:

張貼留言