2013年2月7日 星期四

鹿島拉麵

今朝早約左你去食早餐….仲要係食會令你有一個gd morning既麥當勞~~~個心開心到不得了啦~食到咁飽既早餐….個人真係會醒神d囉……可惜….今日全部客都痴線架囉…….朝早一個….下午一個…….朝早哥個係傻同煩je……下午哥個直頭係無禮貌囉!!!你咪以為你大哂呀….你係個女面前咁樣講野…..簡直是非黑白不分…咪就係你呢d人搞到社會大亂囉….你試下你個女係我個位咁俾人話咁俾人窒我睇你點!!!你咪以為自己好得意好有型….禍從口出呀!!!!!!!!



好幾個月前新開左一間拉麵店….係高士德的…叫鹿島拉麵…又係聽人講話幾好味….所以去試下~已經諗住早d去試下…大約六點半度…..點知都要排隊囉…澳門有幾多餐廳六點半去食係無位?!?!?!?仲要我等20分鐘???係咪令人期待先??




當時既新張期內有九折的~但哥陣時由於係試業…無咩食物選擇….只有幾款拉麵同埋一款飯~



見到牆上寫住”秘制麵豉湯”….毛寶仲唔即刻叫??黎到….咪我屋企都煮到既麵豉湯一碗??!?!?!?!?!




毛寶叫左個海鮮拉麵…好似都要成60幾蚊架….不過……………………..唔好味囉………………….我最憎食呢類型既帶子!!!定係扇貝??湯亦唔見得特別香濃…………




由於我麻麻地拉麵…所以叫左牛肉飯….反而ok喎~係ok咋…唔係十分好味哥隻!!不過比起當晚既拉麵….我覺得牛肉飯好味d囉…..

唔明…唔係平…亦唔係好好味….點解仲有人排隊?????依家過左試業期有無好番d我唔知呀….不過我無再俾機會佢~bye~



食飽飽拉麵夜晚去左Sky 21飲野呀~叫左支Sparkling wine~好似400蚊支…..睇佢既外型…佢應該賺我地唔少~




有無想嘔feel???!??!?!?!




去飲野係因為貞貞的ding ding從澳洲回來了~~~~佢地兩個好老友的~~








頂….我今日又同巢佬有個約會….
講真….我今次覺得已經好得七七八八架喇…
係諗住今次叫佢幫我去印同埋同佢say byebye~
五點八去到…..應該等到六點三度…終於肯見我
巢:好…今日黎覆診既…哎呀…你個樣好攰喎…
我:(我真係唔慣咁柔情既佢….)………………
巢:塊面有無痕添呀?
我:無喇
巢:拿…..你暗瘡既問題解決左喇…但有另外一個問題喎!!
我一直以為突起哥d一小粒一小粒係油脂粒…
原來係唔知咩病毒喎…..(我都唔知佢學名係咩)
如果唔整走佢地…就會蔓延全面都會有突起一粒粒喎…
佢問我新年有無地方去……如果無就今日整..
佢話整完會變紅…..之後結焦變黑啡色…
咁樣衰梗係趁新年唔使見人唔使番工整埋佢啦…
仲話幫我影相俾我睇下哥d野….
係佢間房佢不停叫我個頭抬高d抬高d咁影我面部沙龍時..
我覺得頗為噁心……………..叫我坐一陣…佢出去立”架生”入黎..
之後一入黎就話:出面有個小朋友好得意呀..係出面唱國歌
我心諗:哼~咪諗住咁講我就原諒係上兩次窒得我咁應
點知我望到佢攞住一杯野入黎…杯野好似乾冰咁冒哂白煙..
我:華??!?!?咩料呀???
巢:係呀….有成-160幾度架…..
之後佢就用支棒點杯裏面d野點落我塊面度…
明明唔係機器…但一掂落我面就有”吱吱”聲..
好似補牙咁……..佢幫我一路整…一路問
巢:點呀痛唔痛呀??
我:唔痛..
到整第唔知幾多粒時我發出”華”一聲
巢:你又話唔痛既…都唔知信你邊句好(@@)
我:下…咁第一粒唔痛依家哥粒痛嘛……
巢:我知呀~我同你講下笑之嘛~
我:(頂你呀)……………………………….
由第一次四種藥一堆洗面查面同藥膏  $750
第二次變五種藥一藥膏  $525
第三次變成9種藥  $1150!!!!!!!!!!!!!!crazy巢!!!!!!!!!
好彩我仲有200蚊醫療劵…同埋用埋我媽的500蚊醫療劵
俾450蚊落樓………………………………..
我除左未出糧窮住過新年外….
仲要樣衰住過新年…………………….what a cny!
我依家成面紅…..又好似變番好多暗瘡哥時衰樣….




倒數:距離台北喪食之旅仲有—-20天
我要去台灣之前變好呀!!!!!!!!!!!!唔係點化妝呀!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言