2013年2月14日 星期四

輝記海鮮美食

開市喇開市喇~依家係蛇年喇~蛇年第一個工作日順順利利咁渡過~都算係咁囉~雖則聽日仍然要繼續ot……….但無野比順利更好囉~新年呢段期間……食左唔記得幾多既違禁品…..我覺得我自己食到肥左………唔得咁架!!!!!!要乖乖咁下個禮拜食番多d菜呀(仲要下個禮拜先開始…)…..仲有…晚晚兩三點先訓….訓到晏一晏先起身……..真係唔係好信今日要番工…..晚晚都睇d重播既賀歲電影~~以前d賀歲片超正~……新年都有同媽媽去戲院睇哥套”我愛香港”…講真….呢幾年我每年都有睇呢系列既賀歲片….但係……今年呢套…係最爛架….連我笑點咁低都笑唔出………



某次…學完某樣野…..凍凍地….走左去筷子基…..話想食邊爐~就黎左呢間輝記海鮮美食….第一次食呢間~






因為之前聽人講呢度個海鮮鍋係有龍蝦呢~~我唔記得幾錢….大約就200幾300蚊度…..唔知依家有無加價~個海鮮鍋好似係胡椒豬肚湯底….海鮮就你自己落既~個盤攞出黎時~嚇人~





除左龍蝦之外仲有好多其他海鮮的…..海鮮都唔錯….最大既問題係:我唔鐘意個湯底d味囉……..胡椒豬肚個湯好辣呀….得個辣字……




隔離仲有一間叫灼悅軒既….湯底比佢好~但海鮮呢~就好似呢度多d好味d~龍蝦都幾好味~~~真係好難比較呢~~但我都係鐘意乳豬海鮮煲多d~呢個煲3個人會比較好d~兩個人食太大個~~~因為成個盤下面係菜~~~好難食得哂~~






新年第一個工作日….
最開心既就係:可以逗到好多同事既利事!!
希望新一年大家都有個新既開始!!



唉….
又有一個長輩走了….
老豆之後….走下一個….走下又一個….
人大左……去得多既….
一定係哥個地方…..感慨..
希望佢安息啦



今日雖然係情人節….
但我今日聽到鬧鐘叫我起身…..無論係咩節日…
我都只想……爆一句粗…….
好啦好啦~祝大家情人節快樂~~
今晚都過得巧開心~


倒數:距離台北喪食之旅仲有—-13日~er…….
我呢幾日都好懶呀….
咩都無搵過…..就黎去台灣喇…
我連地圖都未cap………………..哈哈….
今個週末又好似唔係好得閒喎….點…好…呢???

沒有留言:

張貼留言