2013年2月21日 星期四

婆婆生日會2012

救命呀~~~~~~我真係每一日都咁攰呀~~~~~~~~放工肩頸痛乃係家常事…..呢個禮拜坐右手邊機加埋手痺……….再加上呢個禮拜都係頭暈頭痛地過….真係有d想嘔…今日既唔舒服可以話去到最高點………….明明隔離先係高峰期….有哂支援…….但點解個高峰期去左我地度既??!?!?!?當我忙碌時看見別人在candy crush…..而我就忙到甩碌趕快地完成14隻首次仲要係代辦….箇中滋味…應該只有少數人明白吧~



舊年七月份~又跟家人去了吃一趟星際酒店16樓品味坊的自助餐~佢都算係我其中一間喜歡食既自助餐~其實佢既熱盤又無咩好食…但我好鐘意食佢既生蠔同芝士~~加上價錢唔貴~~所以有好多時都食~~~~今次去食係為左慶祝婆婆的生日呢~~電話:82908688……好似係2xx加一….都ok~但佢最近好似裝修…去到4月先開番~想食既要留意下~








我好喜歡佢d芝士架~~~尤其推介正中間圓碌碌哥舊~~~係最臭最好味架~~~呢舊可能係貴野~~~因為次次都係出一次就無再refill呢隻架喇~~~~~我次次都…….偷偷切走半舊的~~~~~~~~(唔準同我爭呀~~)…..配嘉頓蔥餅係最正的~~~



有好多甜品呀~~之前有一期佢出即整心太軟~~超好味….但近排好耐無出過啦~~~成日都係出西米布甸~









我最喜歡星際酒店的生蠔~無一次令我失望~~今次係澳洲生蠔呢~~~好好味~~呢次都食左廿幾隻~~~哈哈~~




我係芝士怪XD~~



我都唔算大食呀~~~~我有食菜架~~





上圖就係紅豆西米布甸啦~~~~雖然平時唔係太鐘意呢個….但佢即整出黎又幾好味喎~~



生日快樂呀婆婆~~~仲有兩位表姐乖孫在美國~都算齊人~~~全部都係我表弟妹~我是當中最大的~~~~





跟住
就同表妹們瘋狂的自拍~~~顏色同上面d相唔同~~因為攞媽媽部galaxy黎影~~佢個前鏡頭真係比iPhone好呢~







今日好攰唔多打字喇~
再黎一首歌曲分享啦~
送給失戀中的你或曾失戀的你~
應該會幾有共鳴…….
有兩個版本…..我覺得都好好聽
咁就睇你鐘意聽連詩雅(慢版)定Dear Jane(rock版)~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=TmpFlFN-EOA&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]
好好分開應要淡忘  你找到你伴侶
重臨舊情景 我卻哭得出眼淚
時常在聯想你會溫馨的抱他午睡
然而自己現在沒任何權利 再抱怨一句


我再沒勇氣向你講舊時 沒有勇氣相愛另一次
為你將睡眠忘記 通宵傾談但已經頓成往事

還是記起無道理的 對罵是年紀小的不智
今天你能忘記 只得我懷念多麼諷刺

輾轉反側將愛活埋 要把你印象減退
重提舊人物 我卻開心得帶恐懼
年月是流水 我也相識一個成長伴侶

殘酷或許是對象面形容貌也似你少許

我再沒勇氣向你講舊時 沒有勇氣相愛另一次
為你將睡眠忘記通宵傾談但已經頓成往事
還是記起無道理的對罵是年紀小的不智
今天你能忘記 只得我懷念多麼諷刺


如何逃避這戀愛故事 仍然說得多細緻
重覆的震撼 餘震未停止

我再沒勇氣向你講舊時 沒有勇氣相愛另一次
為你將睡眠忘記通宵傾談但已經頓成往事
還是記起無道理的對罵是年紀小的不智
今天再回頭看 這一個男孩子

我怕面對你說到生活時 後悔過往的幼稚爭議
沒你的動人時節喧嘩歡騰亦已經並無意義

閒話到此遺憾到此 結論是回憶總要到此
雖則你難忘記 這戀愛遺物終需棄置
再好好 過日子





報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-6日~
報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-106日~
其實有人問我…..你去過咁多地方都算環遊世界啦..
其實……我真係仲有去多地方未去!!!
世界咁大…..真係唔知幾時先去得哂….
起碼…..我真係未去過南美洲任何一個國家…
依家夜晚睇到阿叻去巴西我都好羨慕….
去南美洲….除左要有時間之外…..
應該仲要有錢……………
我最想去智利的復活島….玻利維亞的天空之鏡…
而非洲我都淨係去過埃及……..
最新加入成為我想去既地方係—-格陵蘭群島~~~~
睇人地d blog影哥d相….靚到…..
不過唔知有無呢個機會

沒有留言:

張貼留言