2013年2月26日 星期二

奸仔柏~

唉呀~~~~~~~人地好攰呀~~~~點解每一日都係咁多野做架!!!!!!!!!!!!!我真係好攰呀…….個背部又攰…條腰又攰……….好悶呀…..想暈喇做到…..好彩d客都無咩野…….不過心情就好似天氣咁…..陰陰的…..有點納悶;[….點解既??…我明明應該好開心先係架~



唔知有無人好掛住柏仔呢隻斑點狗仔呢~~~我成日都好掛住佢架~~哈哈~~可惜佢舊年11歲大壽因為我地去左法國…無同佢慶生~~~今年我一定…一定要記得幫佢做12歲大壽~~~(狗仔一歲等如人的七歲~)……哥日太掛佢~所以上左杯的娘家探佢~~






你睇下佢幾八丫……….張檯有咩都關佢事既……即刻琴上去睇…八公柏~




拿拿拿~~~有相為證呀…..想搶青色風褸呀~~~個樣幾衰~




俾我地笑完…..跑番入房….點知發現我地仲影緊佢~~~個樣幾嬲~~~哈哈~~~我地好似用左紅外線鏡頭偷影佢咁~~~wakakaka~





被毛寶惡搞的柏柏~~~~~~華~~~~好好笑呀~~~~~個樣好衰好奸呀~~~~~~~係咪衰丫~~~~咩都關你事~~~俾人影低相惡搞喇~~~~~笑屎人喇~~~~~

雖然我們常常笑柏仔~~~但我們是十分的愛他~今年我地要為他舉行12歲大壽~~(狗仔1歲等於人的7歲….咁即係佢今年84歲喇~~~老人柏可以攞生果金喇~~~但為何樣子還是那麼年輕???)





WOW~保守估計…
今年既利是係衝破120封呢~多過舊年添~
因為多左同事結婚囉~~
不過…….
咁多…..我唔想用力拆呀..
想搵人幫我拆呢~~~哈哈~~



報時:距離台北喪食之旅2013仲有—-1日~~~~~~~(仲有一日工番…)
報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-101日~

沒有留言:

張貼留言